2012. augusztus 9., csütörtök

63.rész Party Time!

63.rész Party Time! 
Simone galériája rendesen megbukott. Dominic után mindenki lehúzta... Kaptunk is fejmosást a jelenetért ami nem is volt nagyon durva szerintem. Az incidensek után inkáb vissza vonult Loitschba újabb sorozatokat festegetni legnagyobb örömömre.
Hát van ez így. Nem lehetünk örökké a kifogásolhatatlan gyerekek. Na,de ugye bár kit izgat Simone balul elsült festészete. Minket igazán hidegen hagyott,hogy most 1 hétig nem róla szóltak az újságok művészet rovatai.

A kanapén ültünk. Na jó inkább dögöltünk. Skyler, Tom ölében ült a fotelben. Én felpakoltam a lábaimat  a háttámlára és úgy lógattam magam Bill mellett. Épp ásítottam mikor Dominic nagy lelkendezve feltűnt a nappaliban.
-Halli!Halli! Gyerekek szedjétek össze magatokat, szereztem öt meghívót Hamburg legbrutálisabb bulijába! Agyon güriztem magam érte szóval kapkodjatok,csak ránk várnak.
Elbírom képzelni a Don féle gürit... Pár telefon egy zsáknyi pénz és kész.
-Ez marha jó öregem! -Csattant ki Tom. -Tök régóta nem ráztak nekem, ideje bulizni egy kurva nagyot!
-Tom vissza tér? -Kérdeztem.
-A puncik világába mi? -Bill kaján vigyorral az arcán nézett rám.
-Ez rajta múlik. -Rántottam meg a vállam.
-Remélem nem,mert palacsinta sütővel baszlak fejbe! -Vigyorgott Sky.
-Ne ezen meditáljatok már! Emeljétek meg a seggeteket az egész éjszakát át akarom tombolni!
Az egész banda lassított felvétel módjára baktatott fel az emeletre. Amilyen lassan mozdultunk meg olyan gyorsan készültünk el. Szerintem Bill pont akkor este állította fel a sminkelési rekordját,én meg a ruha választási és fürdési időmet döntöttem meg. Hideg este reményében és a pasimra való tekintettel inkább fekete farmert és tunikát vettem fel hozzá illő tűsarkút szedtem magamra.
-Kész vagy? -Jött ki a fürdőből az énekes. Egy száll kis törölközővel a dereka köré csavarva. Nyeltem egyet és az ablak felé fordultam. A hajamat kezdtem csavargatni,miközben a távolba néztem. Bill átfonta a derekamat és a vállamra tette a fejét. Még mindég csak a törülköző volt rajta.
Dominic bevágódott az ajtón,mire szétugrottunk.
-Bill baszd meg a csajod is kész van te meg törcsiben nyomulsz? Rád várunk gyerek.
Az énekes csak nevetett. -Menjetek nyugodtan,majd mi is megyünk.
-Akkor csá'! Ha ott vagytok keressetek már meg.
-Jó.Helló.
Don kiviharzott a szobából.
-Tényleg pattoghatnál. -Tettem csípőre a kezem. -Nem akarok lemaradni a legjobb részekről.
-Jól van na. -A fürdő felé ment. -Szedj már ki nekem valami normális ruhát.
A gardróbjába sétáltam. Számomra érdekes és még sem feltűnő ruhákat válogattam ki.
-Köszi szívem! -Lekapta a ruhákat a vállamról és kiment. Azt hittem ott pisilem össze magam úgy megijesztett. Utána néztem. Egyből szemet szúrt .... piros boxer? Az oké,hogy én meg a piros bugyi,de Bill és piros alsó valahogy sehogy sem passzol. Igaz senki nem kíváncsi épp milyen gatya alatt hordandó gatya van rajta,de azért kérem szépen azért előttem csak abban mászkál. Senki félre ne értsen nem zavar,sőt kifejezetten "jól áll neki" ,csak hát kicsit úgy érzem magam mintha Adammel lennék egy meleg bárban...Khöm,nem mintha ő nagysága elvitt volna valaha is,ez inkább Tommy mániája volt. Hateró mi? Marhára.
-Emma kész vagyok! -Dugta be a buksiját.
-Jah jó. Kicsit elkalandoztam.
*
Skyler körül nézett a hatalmas szórakozó helyen. Soha nem járt itt. Végig kémlelt a sok milliárdoson és a kurváikon. Erősen megmarkolta Tom nagy kezét amiben az övé szinte leveszett. A gitáros jóval magasabb volt nála valamit erősebb is ami magától értetődő. Amúgy sem a magas nők körébe tartozott,most egy magas pasi oldalán mászkál. Húzós.
-Sky gyere iszunk valamit. -Mosolygott a gitáros.
-Az most tényleg jól esne. Majd meghalok egy kis Martiniért. 
-Don szerezz nekünk piát,addig megkeressük a boxot.
-Az én nevemen van szóval könnyen megtalálod.
Yeah Yeah Yeahs-Heads Will Roll
A lány a zene ritmusára lépkedett. Néhányan meg is bámulták rendesen,de Tom gyilkos pillantásai elűzték a vad barmokat.
A fiú felkapta őt és  fekete bőrrel borított kanapén tette le, fent a kör alakú erkélyen ami tele volt fotelekkel és kis dohányzó asztalokkal.
Don Delux is felverekedte magát a lépcsőn sok alul öltözött csajszi mellett akik rögtön hozzá dörgölőztek.
-Huuhuuu! Megjöttem kis pajtások! -Tett az asztalra három üveg whiskyt. -Skylernek és Emmának rendeltem  Cosmopilitant. -Mutatott a pincér felé aki épp koktélt hozott.
-Köszi! -Vigyorgott Sky.
-Tom mi meg jól bebaszunk! Mint a régi szép időkben. Óhh hányszor tántorogtunk egymásba kapaszkodva haza.
-Milyen jó is volt!
-Bizony csajszi! Élvezni fogod az egészet. Le merem fogadni élted legnagyobb bulijában lesz részed . Főleg ha megérkezik az egó klub.
-Egó klub? -Nézett értetlenül.
-Billék. Most már nem csak neki kurva nagy a pofája,de cica babájának is. Azt hittem beszarok rajta tegnap. Egy száll bőr melltartóban végig flangálni az anyóskája galériájának vörös szőnyegén. Ma reggel dugig volt vele az újság. Én meg olyan jól feszítettem mellette, fuu dugni való egy nőci.
Sky csak nevetett Don előadásán. Rendes élménybeszámolót tartott.
*
-Ooops... ez egy kuka volt? -Nézett hátra Bill. Épp leparkolni próbált ami elég nehezen ment,mert az egész utca tele volt méreg drága kocsikkal. Elég hülyén néztünk ki a bazi nagy Audiban ami történetesen Tom-é és ha valami baja esik elevenen nyakaz le minket. Jobban mondva engem nem,mert Bill teszi tönkre.
Nagy nehezen beparkolt a kis okoska. Kinyitottam a hatalmas ajtót. Kicsit szarul éreztem magam,hogy szinte ki kellett ugranom ami tűsarkúban egy intenzív mutatvány.
-Hibátlan gyakorlat! -Nyújtottam magasra a kezeimet,mikor már bevágtam magam mögött az ajtót.
-Akkor tipegjél gyorsba utánam! -Intett a fiú. Már távol volt.
-Várj meg!
*
-Tom jönnek a rúdtáncosok! -Nézett le Don.
-Rúdtáncosok? Muti! -Szaladt oda Sky.
-Csajszi nem is tudtam,hogy bírod ezt.
-Magukat a prosti kurvákat nem,de táncot igen. -Körül nézett. -Ott jönnek Emmáék!
*
-Lépcső?Ne már! Én nem túrázásra készültem. -Nyafogtam.
-Fogd meg kezem úgy talán könnyebb.
Össze fontuk a kezeinket és úgy estünk neki a fokoknak.
-Good Night! -Köszöntöttek minket az iszogatók.
-Lerészegedtek mire felérünk. -Ültem le Sky mellé.
Tokio Hotel-Dark Side Of The Suns
-Csaj koktélt? -Nyomott a kezembe egy talpas poharat.
-Wáááh gondoltatok rám! Bill bagó!
-Igen is főnök asszony! -Belekotort a táskájába és az asztalra dobott egy gyújtót és egy doboz Marbit.
-Egy hős vagy.
-Hát ugye!
-Én nem bírok itt ülni. Em gyere már velem táncolni. -Pattant fel a lány.
-Oda le? -Meggyújtottam a cigit.
-Nem baszod a tetőre.
-Oda végképp nem megyek. Menj a lovagoddal! Igyatok sokat aztán keféljetek és engem hagyjatok békén!
Tom arcára kaján mosoly ült. Mozgatni kezdte az ajak pc-jét,majd meghúzta a whiskys üveget.
-Jó van akkor! Toom gyere! De táncon kívül semmi!
-Értettem angyalka.
-Én is megyek! -Állt fel Bill. -Nem baj kicsim?
-Nem. Menj nyugiba. Majd én is lemászok.
Ahogy a társaság eltűnt Don mellém ült.
-Na mesélj magadról!
-Arról függ mire vagy kíváncsi. -Felhúztam a szemöldököm és beleittam a Cosmopilantba.
-Honnan jöttél? Azé',mert itt ritkán mászkálnak olyan merész csajok mint te.
-Magyarországon születtem,de 3 éves lassan,hogy a bácsikám kiküldött Amerikába és igazából ott szedtem ezt az imidzsemet. Amikor ide jöttem Németországba akkor festettem be a hajam, eredetileg barna vagyok.
-Egy igazi okos szépség.
-Nem mondanám magam okosnak egy érettségivel. Elkezdtem a fősulit,de nem jött össze.
-Ahaa. Milyen gyerekkorod volt?
-Pff szar. A nővérem árnyékában éltem. Apám tőle volt elájulva én meg le voltam baszva.
-Anyukád?
-Modell volt ezért mindég úton volt. Szinte nem is láttuk.
-Apád mivel foglakozik akkor?
-Úgy tudom még mindég meg van a cége. Pontosan nem is tudom mi van vele.
-Nővéred hol van?
-Megunta apám parancsolgatását és kiköltözött hozzám a férjével és a fiával.
-Szóval te már egy büszke nagynéni Bill meg nagybácsi. -Nevetett.
-Valami olyasmi. Oda van érte a gyerek. Főleg,hogy az apja sokat dolgozik és nagyon komoly is az üzletei miatt sokszor ideges,szóval a gyereknek Bill valami hihetetlen nagy öröm. Együtt esznek gumicukrot,videó játékoznak. Most te jössz!
-Na akkor én tiszta vér német vagyok Apámtól öröklöm majd meg a szállodát és igen én meg a bátyám árnyékában élek. De mivel ő teniszezik ezért nincs szüksége a szállodákra,így én vagyok az örökös. És ugye bár minden buli lelke. Erről jut eszembe szerzek pár nőt.
-Okés.
Don felkelt és lement. Lehúztam a koktélomat,majd én is lementem.
*
Bill a bárpultnál ült mikor valaki megölelte őt hátulról. Először azt hitte Em van mögötte,de mikor hátra fordult csak Pinky vigyorgott vissza rá.
-Szia! A tegnapi miatt innod kell velem pár kört. -Csusszant fel a bárszékre.
-Mi van? -Grimaszolt a fiú. -Eleve nem veled akartam bemenni, plusz nem hiányzott nekem,hogy anyám ott ájuldozzon tőled milyen kis aranyoska vagy. Azzal fog nyaggatni,hogy hagyjam ott Emmát és veled jöjjek össze. Ami szóba se jöhet!
-Miért nem vagyok aranyoska?Pedig én pár év múlva olyan szívesen lennék frau Kaulitz. -Csábosan simított végig Bill mellkasán.
-Engem kurvára nem izgatsz fel! -Bele kortyolt a vodkájába.
-Majd meglátjuk. A srácnak és nekem egy két jó erős pohár martinit és vodkát.
-Felejtsd el,hogy én itt fogok veled inni! -Már kelt volna fel,de Pinky megmarkolta a vállát.
-Akkor elkotyogok mindent az újságoknak.
-Mit mindent?
-Elmondom,hogy lefeküdtem veled miközben már Emmával rég együtt voltál. Csak azt ne mond nem emlékszel arra a gyönyörű novemberi délelőttre?
-Az a baj,hogy emlékszem. Miattad majdnem elveszítettem azt akit szeretek és ez még egyszer nem történik meg!
-Te voltál a hülye!
-Még egyszer nem leszek az!
A pincér kitette a kért italokat.
-Akkor igyunk Bill! -Tolta az énekes elé. -A sajtó kapni fog a témán.
Az énekes inkább nem szólt semmit csak bele ivott a martiniba.
*
Dominckal táncoltunk Sky és Tom mellett. Don a derekamnál fogva tartott a közelében. Tom teljesen magához húzta Skylert. Gondolom érthető,hogy Delux-szal mi miért nem simultunk össze. Tiszteletben tartotta a határokat amit megengedtem.
-Körbe megyünk csajszi? -Kérdezte,mikor kezdte túllépni a határt; teljesen hozzám simult.
-Inkább igyunk valamit.
-Rendben,menjünk.
-Nem bánod ha megfogom a kezed? -Nyújtottam felé a kezem.
-De csak te!
-Oké! -Erősen megmarkoltam a kezét. Az ő kezei nagyobbak voltak mint Billé. Az énekesé inkább csontosabb.
-Na csüccs! -Húzott ki nekem egy széket.
-Köszi.
-Mit kérsz?
-Epres vodka. És egy Martinit is légyszi.
Don elmondta az óhaj sóhajokat. Odahúztam magamhoz egy csikktartót és rágyújtottam.
*
Bill már túl volt a 10. pohár vodkán ami rendesen meg is tette a hatását. Pinky rafkósan kikerülte,hogy neki ne kelljen annyit innija mint a fiúnak.
Porcelain Black-Mannequin Faktory
Az énekes lassan lemászott a bárszékről miközben Pinky nem figyelt egy pillanatra. Amilyen gyorsan tudott felsliccolt a boxukhoz és felvette a táskáját. Lövése sem volt,hogy fog haza tántorogni hulla részegen,az is megfordult a fejében,hogy inkább a kocsiban alszik,mert Emma elé nem mert kiállni ilyen ittas állapotban. Észre vehetetlenül próbált kijutni a szórakozó helyről. Az utcán enyhén dölöngélve ment végig,nagy nehezen megtalálta az Audit. Úgy mászott be mint egy kis gyerek az ágy alá. Mikor becsukta volna az ajtót valaki megfogta.
-Nem szöksz édesem! -Pinky szemei szinte gyilkoltak.
-É..a..haza megyek...
-Ki vagy a piától,majd én vezetek. Menj odébb.
Szófogadóan átmászott, ő se tudta miért. A lány beült a kocsiba és beindította.
*
-Dominic! Hol van Bill? -Kérdeztem a fiút. A fotelekben ültünk mind a négyen kivéve ő...
-Mit tom' én? Tomot kérdezd,biztos van valami belső ikres megérzése.
-Az a meg érzésem van,hogy az öcsém rád ugrik és megfolyt.
-Azt próbálja meg; rögtön lerántom a pöcsét.
Tom csak röhögött Skylerrel pedig fapofával ültünk és lestük őket.
-Én megkeresem! -Felálltam.
-Ne már! Most rendeltem csoki likőrt. Azt várd meg. Addig inkább hívd fel. -Húzott vissza Don.
-Jó! -Előkotortam a mobilomat és felhívtam Billt.
Hosszú ideig csöngött ki,majd bele szólt: -Ha...haló?
-Emma vagyok. Hol vagy és mit csinálsz?
-É...n.. hazz..a megyek.
-Mi egyedül?
-Nem. Vezet a...a.. izé.
Itt volt elegem. Kinyomtam.
-Na mizujs? -Nézett Tom.
-Hulla részeg és van vele valaki akit nem mondott és épp haza viszi.
-Van vele valaki? És nem tudja ki? A faszomba menjünk most! -Pattant fel a gitáros. Látszott rajta is,hogy rendesen beivott. Sky vállára támaszkodott.
Elköszöntünk Dominictól, majd mint az őrültek úgy mentünk ki.
Tom a kocsiban megszólalt: -Csak ne valami bérgyilkossal legyen vagy rablóval!
Hátul ültem. A gyomromba görcs állt a fonott hajú szavaitól. Én nem élem túl ha bármi baja esik...
*
Pinky felvezette Billt az emeleti szobájába. Ahogy a fiú az ágyba dőlt a lány körül nézett. Soha nem látta még a híres Kaulitz ikrek házát,de leginkább a kisebbik szobája érdekelte.
-Emma! Hol van Emma? Azt akarom,hogy itt legyen! -Csapkodott Bill.
-Nyugi! Most én vagyok itt Emma helyett. -Lovagló pózban ült fel az énekes ágyékára. Felhúzta a pólóját és végig simított a hasán és mellkasán. Puha csókokkal halmozta el a fiú nyakát.
-Hohohol van Em? -Nyögdöste.
*
Kinyitottam az ajtón és rohantam fel.
-Bill! Bill! Hol vagy? Bill!
-Emma! -Kiáltott utánam Tom. -Óvatosan,nem tudhatjuk ki van fent.
Bólintottam.
*
Bill forgatni kezdte a fejét a neve hallatán. Felismerte a rekedtes női hangot.
-Emma! -Ordította el magát.
Pinky rémülten egyenesedett fel.
*
Rohantam a szobája felé. Benyitottam és nem a legépületesebb látvány fogadott. Pinky épp lemászott szegénykémről. Rajtuk volt ruha,szóval nem hittem,hogy megtörtént. Dühömben megragadtam azt a rohadt ribancot és kiráncigáltam a szobából.
-Szánalmas kurva vagy baszd meg! Kihasználtad,hogy részeg! Fogadok le is itattad. -Ráncigáltam kifelé.
Végig húzta a körmeit a kezemen. Iszonyatosan fájt,de ameddig ki nem dobhattam a kapun addig nem törődtem vele.
-Pusztulj el innen te faszopó! -Bevágtam a kaput és besétáltam a házba. Tom és Syk a kanapén ültek.
-Jól vagy kis lány? -Meredt rám a gitáros.
-Ahaa...Megyek,izé...ő beszélek Billel. -Mutattam az emelet felé. Összefontam a karomat,úgy mentem fel a nagy lépcsőn. Minden egyes lépéssel úgy éreztem nehezebbek a lábaim,szívem pedig hevesebben dobogott. Megmarkoltam a kilincset,nagy levegőt vettem. Lehunytam a szemem és benyitottam. Bill az ágyon ült és üveges tekintettel nézett rám.
-Nem fekszel le? -Kérdeztem. Megrázta a fejét.
-Téged várlak!
Arcán ártatlan mosoly húzódott amikor mellé feküdtem.Megszorította a kezemet.
-Szeretlek! -Motyogta.
-Ez te vagy,vagy csak a pia?
-Hmm? Mit tom' én? -Megrándította a vállát.
-Hát jó. -Ledobtam a magassarkút.
Lassan elaludtam Bill motyogásának kíséretében.
Ma 1 éves a blogom :D Tök rég volt amikor Blogger.hu-ra regisztráltam és Nikol skype adminisztrálása alatt megírtam az első fejezetet (csak ennyire emlékszem xD). Bye: Orsy 

1 megjegyzés: