2012. augusztus 14., kedd

64.rész Little Bitches!

64.rész Little Bitches!
Reggel 7 óra környékén a tömény kocsma szagtól már nem bírtam aludni. Billnek már olyan elviselhetetlen volt az áporodott lénye. Már bántam,hogy éjjel nem vágtam be őt zuhanyozni. Most csak én szenvedek,mert ő nagysága ugye bár fel nem bír kelni. Vele ellentétben én le is fürödtem meg minden és nem bírtam elviselni,hogy rózsa illat helyett alkohol terjeng körülöttem. Felvettem a rózsaszín kis köntösömet a fehér neműmre,bebújtam a nyuszi formájú mamuszomba és úgy csoszogtam le a konyhába. Skyler a pulton támaszkodott egy csésze kávé fölött. 
-Szia Sky! -Köszöntem neki mosolyogva. 
Válaszként megvillantotta 1000 wattos mosolyát. -Jó reggelt! Hogy aludtál csajszi? 
-Huu ne is kérdezd. Billből árad a totál másnapos szag.
-Tomból is kb. Kávét? 
-Kösz nem. Utálom. 
-Oké. 
Az ikrek szundi ideje alatt mi főzőcskéztünk kicsit és feldobtunk minden kibeszélendő témánkat. Tom olyan délután kettőkor mászott elő. 
-Na hi lányok! -Köszönt. -Öcsém merre? 
-Alszik. -Vágtuk rá egyszerre. 
-Akkor még nem beszéltél vele Em? 
-Nem. És azt se tudom hogy kezdek hozzá. Szegény ÉN!
-Milyen nagy egód van. Magadat sajnáltatod!
-Igen,mert nekem kellett kidobni azt a ribancot. Ha nem jut eszembe haza jönni akkor még meg is dugja.
-Héhé nyugi. Mély levegő!
-Én tök nyugodt vagyok baszod! -Leugrottam a székről. -Inkább kiverem az ágyból azt a hülyét.

Mély levegőt vettem mielőtt bementem volna a szobába. Az ablakot vettem célba. Széthúztam a függönyt és kinyitottam a hatalmas ablakokat. Bill nyögdösni és mocorogni kezdett,majd fel is ült. Tiszta kómás fejet vágott. Szemei csillogtak,haja úgy állt mint akit megbaszott a 220.
-Na szia a pöcsike! -Huppantam mellé.
-Cső! -Hasra fordult és a párnába fúrta magát.
-Hahó fel kelhetnél!
-Nem!
-Oké,te akartad. -Felálltam. Lementem a nappaliba. Még szerencse hogy az ikrek vannak olyan hülyék,hogy az egész házba erősítőket szereltessenek.
-Mit csinálsz? -Jött be Sky.
-Szereted PB-t?
-Ahaa. Mert?
-Felébresztem Billt. -Kacsintottam.
-Ezt látni kell.
Megnyomtam a gombot. Maxon ment az egész berendezés.
*
-Woáááh!
Bill szemei felpattantak. Emma! Ordította magában. Lement a lépcsőn. Emma és Skyler kézen fogva ugráltak körbe körbe közben énekelték a dalszöveget.
*
-I wanna boy that tastes like whisky and cigarettes! -Énekeltünk. Tom is bejött. Billel összenéztem és kajánul vigyorogtak.
-Pólót le! -Kiáltották egyszerre. Értettük a célzást. Kézen fogtuk és a kanapéba nyomtuk le őket. Egy rántással vettük le a pólót. Pár perc múlva csipkés fehérneműben ültünk a fiúk ölében.
-Ezt beiktathatnánk reggeli ébresztőnek! -Csókolt bele a nyakamba.
-Micsoda elképzeléseid vannak gyerek. Amúgy meg jó lenne ha végre lefürödnél.
-Vettem kis asszony!
Lemásztam róla és fel vettük az irányt.
-Emma a bugyira vigyázz! -Kiáltott utánam Tom.
-Kösz,de inkább ágynak dőlök!

Az ágyon feküdtem és a telefonommal szórakoztam. Bill teljes hadi állapotban jött ki.
-Micsoda fess úri ember lett valaki! -Néztem rajta végig.
-Hát ugye!
-Olyan szép nő mellé mint én! Áh nem érdemelsz meg! -Nevettem.
-Szép? Úgy nézel ki mint aki a kútból mászott ki!
-Úgy beszélj a szépséggel,hogy este nem dugunk!
-Ez gyalázat! Azzal fenyeget a csajom hogy nem dugunk. Na baszd meg ez azt jelenti,hogy nem csinálunk gyereket?
-Gyerek ügyben a bátyádnak szólj. Már 4-szeres apának kéne lennie,házasság helyett meg az utcai kurvákkal tökölt.
-És velem mi van?
-Már rég meg kellett volna kérned a kezem nem pedig gyerekkel gyagatni.
Össze néztünk és elnevettük magunkat. Aztán Bill arcáról lefagyott a mosoly. Mellém ült az ágy szélére.
-Figyelj kicsim...Ha tényleg teherbe esnél akkor hozzám jönnél?
-Az attól függ,hogy viselkedsz.
-Kifejtenéd?
-Pff na akkor figyelj. Ha esetleg tényleg teherbe esek és te megkéred a kezem akkor hozzád megyek. De ha nem esek teherbe -amit remélek- akkor minimum egy év múlva hozzád megyek. Persze ha te is akarod.
-Rendben.
*
Szofi kinyitotta az éjjeli szekrénye ajtaját. Kivette a levelet amit az apjuk küldött Emmának. Úgy döntött ideje megmutatnia testvérének. Úgy is a levélben leírt időpont szerint pár nap múlva érkezik a leendő férj.
Össze szorult a gyomra ezektől a gondolatoktól. Az utóbbi egy évben Peter vele se volt vajszívű. Jeremmy-t is ő szerezte neki. Igaz bele is szeretett az üzlet emberbe,de az mintha Németországba költözésük óta a férje se lenne ugyan az. Mióta Emma balesete volt folyton veszekedtek. Néha a férfi a kis fiúk előtt is képes volt pofon ütni az anyját. A helyzetet tetőzte az is,hogy a férje megcsalta őt. Egyszer felment az irodába és ott látta a titkárnőjével. A legszörnyebb még is az volt neki,hogy húgát már több napja nem is látta. Most pedig fel fogja hívni a leveles esettel...
*
Az ikrek elmentek stúdiózni,mi pedig megnéztünk egy filmet. Közelebbről rá világítva a Szex és New York -ot. Meg kell mondanom Samantha durván szex mániás szóval inkább Tom női megfelelőjének mondanám. Jó Tom nem egy cica baba nagy didkókkal meg seggel,de azért ha dugiról van szó ő is toppon van. Egyszóval: ezt a filmet neki találták ki.
-Te Sky nincs kedvünk lemenni a fiúkhoz? -Kérdeztem a film végén.
-De,de!
-Az én kocsimmal megyünk!
-Nekem tök mindegy.

A kocsiban ültünk mikor Sky kicsit megszeppenve megszólalt:
-Izé... Emma beszélhetnénk egy kényes témáról?
-Hallgatlak.
-Múltkor elmondtam Tomnak,hogy szűz vagyok.
-Aha.. -Néztem egy nagyot. Skylerből ne néztem volna ki,hogy még szűz.
-És az a szitu,hogy ma este túl akarok esni rajta. És lövésem sincs Tom,hogy védekezik.
-Tudtommal gumizik. De nem árt ha bekapsz egy fogamzás gátlót.
-És mi van a nagy nő csábász hírével?
-Szerintem nem nagyon tudja kezelni azt aki még szűz,de nem hinném,hogy egy paraszt módjára viselkedne. Gondolom van hasonlóság közte és Bill között.
Sky sóhajtott mikor megálltunk a stúdió előtt.
Az egész banda a folyosón állt Don Dominic társaságában.
-Áhh Emma! Hát szia te szépség! -Ölelt át.
-Helló Dominic. -Kibújtam az ölelésből és Billhez mentem.
-Mutatni akarok valamit. -Suttogta a fülembe miközben közelebb húzott magához.
-Mit?
-Gyere! -Megfogta a kezem és kihúzott magával a parkolóba. Kinyitotta a kocsiját és ki vett egy fekete pulóverbe bugyelált valamit. A kezembe adta. Elsöpörtem a textilt és felnyávogott egy kis cica. Pár hetes kis fiú cicuska volt. Fehér bundáját fekete foltok borították. Szájacskája alatt is volt egy szakállra emlékeztető kis foltocska.
-Bill hát ez nagyon aranyos! -Simogattam a cica pofiját mire dorombolni kezdett.
-Ma találtam őt az út szélén. Biztos kidobták mert volt mellette egy csomó döglött cica is.
-Szegénykém.
Saját kép
-Ha mentek akkor vidd őt haza.
-Megtarthatom? -Megcsillantak a szemeim.
-Persze! Ugye nem vagy alergiás vagy valami?
-Nem. -Rövid simogatás szünetet tartottam. -Olyan kis helyes pofija van.
-Hogy fogod hívni? -Lépett mögém és átkarolta a derekamat.
-Billi.
A fiú felnevetett.
-Aranyos vagy ilyenkor! -Maga elé fordított és homlokon puszilt a cicára vigyázva. -Este kicsit később megyek. Tom lehet előbb szabadul.
-Várlak édesem!
Oldalra néztünk ; Sky és Tom sétáltak ki.
-Szia! -Szájon csókolt.
Nem szóltam semmit csak lehajtottam a fejem és vártam,hogy testvérével visszasétáljanak
-Hát ez meg mi? -Bökött a cica felé Sky.
-Macsek.
 -De husi! Hol szedted össze?
-Nem én. Bill. Ma este macskázunk.
-Akkor menjünk!

Még este elvittük a cicust állat orvoshoz. Beoltotta és írt valami gyógy sampont ami helyre hozza a bundáját. Szóval még macska shoppingot is tartottunk. Otthon jó alaposan meg is fürdettük a cicát,aztán kapott egy kis konzervet. Elégedetten dorombolva vettem fel őt az ölembe. Sky fáradt volt ezért fel ment,én meg úgy döntöttem megvárom az ikreket.
*
Szofi a levelet olvasta át újra és újra. Férjhez akarja adni kisebbik lányát,még hozzá nem is akárkihez. Egy sikeres üzlet emberhez aki történetesen francia származású, bizonyos Alexander Bethrance. Szofi ismerte őt. Sokat volt náluk üzleti vacsorán. Egy bukó köcsögnek tartotta a férfit és most lehetséges sógoraként kell majd rá tekintenie. Már látta maga előtt húga szomorúan csillogó szemeit. Undorodva gondolta el,hogy a családjába kell fogadnia azt a férfit.
Remegve írt SMS-t Emmának. Megkérte ,hogy más nap jöjjön vissza Berlinbe.
-2 nap és el jön a rémálom! -Sóhajtotta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése