2012. augusztus 3., péntek

61. A vacsora

Kisimítottam a vörös mini ruhámon pár gyűrődést,majd a tükörbe néztem. Ellenőriztem a sminket és a hajamat.A mini ruhának nem volt mély kivágása,de a combnál eléggé rövidített volt. Szar kedvem volt ezért egy fekete sapkát is ráhúztam a fejemre.
Vacsorára vagyok hivatalos még hozzá a Kaulitz házba...Tomban és Skylörben dúl a love és kitalálták csinálnak egy bemutatkozós estét ahol Simone és Gordon megismerhetik őt. Ez mind szép és jó,csak hogy nekem is végig kell szenvednem egy estét a drága anyósjelöltemmel.
-Bill kell valami fentről?
-Nyeeeem! -Hallatszott a teli szájas válasz. Ez csak is rá jellemző. Tisztelettel kijelentette,hogy ő még itthon be kap valamit. Könyörgöm vacsorázni megyünk! De nem is olyan hülye gyerek. Ha Sim kötözködni fog legalább nem lesz éhes. Mintha őt nagyon érdekelni milyen a kapcsolatom az anyjával.
Felvettem a táskámat és lementem. Felvettem egy új cipőt. Bill terveztette nekem karácsonyra. Különleges alkalomra tartogattam. Nem mintha az anyóskám valami különleges alkalom lenne,de Skyler jó kedvéért bármit. 1 hete lassan hogy rá vette magát a nőies öltözködésre szóval ez jó alkalom betörni a sarkakat. Sok elkopott bandás felsőjét pedig a barátnőjével Jade-el eldugtuk.Plázázni is elkísértük.Most fogjuk őt először a vásárolt ruhákban látni. Alig vettem észre,de nagyon jó barátok lettünk ketten és úgy tűnik végre Tom is kezd megkomolyodni mellette.
Besétáltam a konyhába Billért. Valami tészta félét majszolt.
-Ajta tujva éjet! -Motyogta tele szájjal.
-Tetszik? -Hátal fordultam és vissza néztem.Kacsintottam.
-Nagyon dögös. -A mosogatóba tette a tányért. -Ugye könnyen levehető?
-Áhhh gondoltam rád édesem.
Ökölbe zárta az ujjait felemelte. -Yesss!
-Életed legjobb dugására számítasz mi?
-Szívem szerint már most két vállra fektetnélek!
-Akkor mire vársz édes? -Körbe nyaltam az ajkaimat.
-Tom megöl ha nem érünk oda mire anyuék jönnek. -Felkapta a kulcsokat és kifelé ment. Megvontam a vállam és utána mentem. Az ajtóban a tenyerével takarta el a szemeimet.
-Hmm mit csinálsz?
-Csak óvatosan menj szépen előre. Az ajtó nyitva van. -Kicsit megtolt a testével,hogy mozgásra bírjon. Óvatosan lépkedtem előre.
-Hopp állj meg! -Elvette a kezeit. A házbók kieső fények megvilágították a fekete BMW cabriót amit kinéztem az üzletben.
-Basszus,basszus,basszus! Bill ez ...ez...mi?
-Hát kocsi édesem. Még se tetszik? Ha gondolod megkaphatod a piros Audit úgy se használom.
-Nem. De miért vetted meg?
-Nem megmondtam,hogy veszek neked egy kocsit?
-Basszus hogy szakadna rád a mennyezet hülye gyerek! -Megöleltem. -Szeretlek!
-Én is szeretlek! -Ringatózni kezdtünk. -Menjünk,mert Tom kajak lenyakaz.
-Várj hozok zenét!
 Meglobogtattam Bill szemei előtt a For Your Entertaiment-et és a kihagyhatatlan Manson albumokat is. A fiú megforgatta a szemeit és kezembe nyomta a BMW kulcsait.
Behuppantunk a kocsiba. A teteje felettünk ívelt. Egyszerűen gyönyörű volt belülről a szintén fekete bőrülésekkel és érzéki műszer fallal. Beraktam a Lest We Forget:The Best Of-ot. A Tainted Love-val kezdődött. Beindítottam a kocsit és énekelni kezdtem. -Egykor utánad futottam,Most előled futok,A mérgező szerelemért amit kaptam,Megadtam mindent amit egy férfi adhat,Elloptad a szívemet és ez még messze nem minden!
Azt vettem észre,hogy Bill is velem énekli a refrént. Aztán jött a kedvencem. A Szív alakú szemüveg (Herth Shaped Glasses).
-Ne törd össze,Ne törd össze a szívemet,Én se töröm össze a szív alakú szemüvegedet,Kislány,Kislány csukd be inkább a szemedet!
*
Tom idegesen tördelte a kezeit. Simone pár perce telefonált,hogy 5 perc múlva megérkeznek. Bill és Emma pedig még kitudja hol szöttyögnek.
-Tom! -Rántotta vissza a valóságba Sky. A lány fekete mini ruhában és magassarkúban jött le a lépcsőn. Hosszú fekete haját enyhén begöndörítette. Természetesnek ható sminket kent fel ami kihangsúlyozta gyönyörű arcát.
-Oh! Mit csináltak veled azok a boszorkányok? -Lágy csókot nyomott kedvese ajkaira. -Gyönyörű vagy!
-Köszi. -Kék szemei csillogtak ahogy a fiú karjai átfontál vékony derekát.
Azt a csodálatos percet a csengő szakította meg. Tom gyomra görcsbe rándult. Magában imádkozott,hogy az ajtó mögött ikre álljon. Lassan nyomta le a kilincset.
-Szervusz fiam! -Köszönt rá mosolyogva Simone.
-Szia mama! -Megölelte.
-Szervusz Tom! -Köszönt Gordon is.
A gitáros beljebb tessékelte a szüleit. A nappaliban Skyler kis lányosan hátra tett kézzel állt.
-Jó napot! Skyler Hudec! -Nyújtotta kezét a nő felé.
-Simone Trümper.
-Gordon Trümper. -Nyújtott kezet a férfi is.
*
Bill egy csokor fehér rózsával vágódott mellém.
-Remélem Sky szereti a fehér rózsát.
-Figyelj nőből van. És ugye melyik nő ne szeretné a virágot. És persze Jimmy Choo cipőit ki ne szeretné .
-Tíz plusz négy centi? Szegény lány olyan lesz benne mint egy óriás.
-Hát bange én se vagyok mini még egy homlokkal magasabb vagy.
-Le is törném a cipőid sarkát ha magasabb lennél.
Nevettem.
-Jah amúgy holnap jön haza Tom egyik legjobb haverja Barbarossról. Dominic Delux-nak hívják és egy igazi parti állat szóval meg kell ismerned.
-Várj! Te most a szintén szálloda örökös Delux-ről beszélsz?
-Ahaaa!
-Basszus az a gyerek egy igazi szexszimbólum.
-Naaa!
-Jó te meg cukin szexszimbólum vagy.
-Na azért.
Lassan leparkoltam az udvarba. Pfff na Emma most legyél kurva pöcsös kis csaj! -Motyogtam magamnak. Kiszálltunk és kézen fogva mentünk. Az ajtó előtt meghajolt és kinyitotta.
-Tehessék phancsolni mahadmazell!
-Ez édes volt.
-Én mikor nem vagyok édes? -Egy lépéssel közelebb jött és hozzám bújt.
Az előtérben lepakoltam a táskámat. Bill előre ment, végül én is utána tipegtem. Imádtam azt a házat. Szinte majd nem úgy volt elrendezve minden mint nálam csak nagyobb bolt és világosabb meg egy mini stúdió volt a konyha mellett.A nappali előtt pedig el kell menni egy Simone által képekkel berendezett helységen ahol Tom zongorája és Bill egyik kedvenc mikrofon állványa foglalta a helyet. Futó pillantást vettem a hatalmas ablakon át beszűrődő látványnak. Gyorsan észbe kaptam,hogy nekem tovább kéne' tipegnem. Egyszerű irammal siettem be a nappaliba. Simone egyenesen rám nézett azokkal a szúrós szemekkel.
-Hali! -Köszöntem és leültem Bill mellé.
-Nos Skyler mesélnél magadról? -Kezdte a nő.
A lány mindent elmondott magáról. Közben beinvitált minket az ebédlőbe. Ameddig mesélt Tommal kihoztak olyan hal féleséget és salátákat.
A vacsora alatt az ikrek anyja mindenről kikérdezte őt. Szegénykém alig győzött válaszolni. Alig vettem észre hogy repült az idő. Olyan tíz körül járhatott; még mindég az asztal előtt ültünk borok társaságában. A festészetről ment a tárgyalási téma.
-Rágyújtok. -Súgtam Bill fülébe.
-Én is megyek.
Felálltunk és kimentünk a hátsó teraszra. Leültem a fonott fotelbe. A fiú mellém ült.
-Ideges vagy? -Kifújta a füstöt.
-A faszom ki van a festményeivel! Legszívesebben láncfűrésszel mennék neki a galériájinak. Bocsi,hogy pont neked mondom ezt de...-Rágyújtottam.
-Hagyjad! Csak arra kérlek kicsit kímélj ez ügyben.
-Oksi. -Egy laza mozdulattal átlibbentem az ölébe. -Mennyivel kényelmesebb.
-A kis pajtásra vigyázz!
-Tényleg a cimbora nem mocorog?
Halkan nevetett és a nyakamhoz bújt. -Még,hogy a pasiknak élénkebb fantáziájuk. Úgy érzem kettőnk közül te vagy a vezető szellemű. Pedig a bandában is én vagyok a közép pont.
-Én nem kérdőjeleztem meg a hími vezetésedet.
-Annak nagyon örülök. -Megmarkolta a combomat.
-Bill üssük ki magunkat! -Simítottam végig a mellkasán.
-Ezt hogy érted? -Morogta.
-Extasy. Repülni akarok veled. Benne vagy?
-Rendben. -Sóhajtott. Felálltam az öléből és besiettem a házba. Hangtalanul próbáltam elosonni a táskámig. Leemeltem a fogasról. Vissza felé felkaptam egy üveg whiskyt is a földről.
-Itt is vagyok! -Óvatosan vissza ültem az ölébe és felpakoltam a lábam a karfára.
-Ugye nem készülsz rászokni a drogokra? Hidd el nehéz leszokni.
-Csak egy kicsit el akarom felejteni a Világot. De ha nem akarod akkor én nem erőltetem rád.
-Hogy ki maradjak a buliból? Felejtsd el!
Elszedtem egy kis csomagot ami tele volt vörös tablettákkal.
-Várj! -Fogta meg a kezem. -Először is; honnan van?
-Kiro segített. Ismer pár dílert. Igaz keményt pénzt kértek érte,de megéri.
-Nem tudod a nevét akitől vetted?
-Valami csaj volt. Lina vagy Desy...mit tom' én. Úgy se tudja ki vagyok. Bontsd ki lécci! -Nyomtam a kezébe az üveget. Egy laza,erős csavarással le is vette a kupakot.
-Akkor szálljunk együtt édesem! -Bekapott párat a bogyókból,majd meghúzta az üveget.
-Szex és drogok tartanak életben... -Suttogtam halkat,majd én is be vettem. A whiskyt rá inni már nem volt olyan jó ötlet,de még is felemelő volt. Tíz percig ültünk megsemmisülve mikor Bill nevetni kezdett. Gondolom nála már hatni kezdett.
Lassan én is éreztem a kegyetlen boldogság és száguldás vágyát. Bill óvatosan alám nyúlt és felemelt. Gyorsan megmarkoltam az üveg nyakát és hagytam,hogy  előre vigyen.
Az utolsó emlékem már csak az volt,hogy az autópályán száguldunk végig.
*
-Na gyerekek mi elmegyünk aludni. -Állt fel Simone az asztaltól. -Skyler nagyon ügyes vagy hangulatos kis estét hoztál össze. Jó éjt!
-Szép álmokat! -Válaszolt szinte egyszerre Tom és Sky.
Mikor a szülők ki értek a lány a gitáros felé fordult.
-Hol vannak Billék?
-Jó kérdés. Szerintem elmentek sétálni,vagy fent vannak és lelkiznek vagy még most is kint ülnek.
-Megkeresem őket.
-Én a helyedben nem tenném. Inkább boldogíts engem! -Széttárta a karjait. Sky hozzá bújt.
Tom bele csókolt a lány nyakába amibe beleremegtek.
-Ömm ne! -Tolta el magától a fiút. -Sajnálom,de én erre még nem vagyok kész...
-Semmi baj kis lány.
-Tudod Tom né még... ömm izé....
-Szűz vagy?
-Ahaa... -Arcát egyre inkább elöntötte a pír.
-Én megvárlak kicsim! -Mosolygott. -Gyere dőljünk le mi is. Az öcsémék meg majd beszédelegnek lassan.
Fél óra múlta Skyler Tom karjainak ölelésében aludt el....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése