2012. augusztus 21., kedd

66.rész A választás rajtad áll!

Bill hátára ugrottam úgy vitt le a nappaliban beszélgető Skylerhöz és Tomhoz.
-Limót béreltél Emma? -Sky.
-Hát kb. kicsit kényelmetlen,de az élmény örök.
-Oda vagyok hogy örülsz! -A fiú elengedett és én leestem a kanapéba.
-Nincs baj! A popsimra estem!
-Fuu egyszer a fejedre foglak ejteni!
-Kezdetnek vidd arrébb azt a foghagyma gerezd seggedet mert nem látok! -Lendítettem a lábam és egyszerűen seggbe rúgtam őt.
-Auu! -Jajdult fel.
-Én is szeretlek husika!
Bill mellém ült és egyik karjával magához húzott. Ellöktem a karját. A karfának támaszkodtam és a lábamat kinyújtva pakoltam az ölébe.
-Én ezt nem értem! -Szólt Tom. -Képesek lennétek egymást megölni még is álom pár vagytok!
Ugye bár ...-Kezdtem. -Hülye gyerek mellé kell egy...
-Még hülyébb csaj! -Vágott közbe.
-Mi van ki a hülye? Ne felejtsd el hogy te másodszorra szereztél jogsit én meg már elsőre! Na ennyi vagy kis fiam!
-Na jól van ne dumálj! Úgy is én vagyok az idősebb na!
-Óhhh menj a picsába azzal a hülye egy éveddel.
-Meg is látszik,hogy én vagyok az okosabb!
-Na ne őrjíts meg!
-Később játszhatnánk.
-Menj és játssz a pöcsöddel egyedül!
-Nők! -Megforgatta a szemeit.
*
Délután az ikrek megint a stúdióban voltak. Bill szerződést olvasott,közben iPod-ról hallgatta kedvenc számát.Annak ütemére ringatózott ide oda.
Két tű sarok kopogott végig a folyosón és észre is vette a ringatózó énekest. Meg jött a zöld szemű szörnyeteg Pinky Woods. Eldöntötte,hogy ő megszerzi magának Billt, és közismert az akaratáról. Most,hogy Skyler Tommal jár még nagyobb örömmel szervezkedett. A két lány évfolyam társ volt a fő iskolán és a gimiben szóval jól ismerték egymást. Párszor megfordult a fejében,hogy Tomon keresztül szerzi meg Billt,de az neki túl macerás lenne,de nem vetette el az ötletet.
Bement a kis helyiségbe. Halkan becsukta az ajtót. Oda sétált az énekeshez; végig simított a hátán és hátulról megölelte. Bill kivette a füles és megfordult. Lelökte magáról Pinky kezeit.
-Mit képzelsz magadról? Csak úgy ölelgetsz? Nem vagyok egy plüss amit kedvedre ölelgethetsz!
-Nem szép tőled,hogy egy nővel kiabálsz...
-Tőled se szép,hogy ölelgetsz egy férfit!
-Talán nem esett jól? -Csábosan végig simított a fiú mellkasán.
-Hagyj békén! -Elfordult és az asztalra támaszkodott.
-Ugyan már! Ne mond,hogy nem kellek.
-Hát nagyon nem!
-Azt csinálom amit csak akarsz.
-Amit akarok? -Megfordult és csábosan felhúzta a szemöldökét.
-Bármit! -Pinky puszit küldött felé.
-Akkor húzz el a picsába!
-Szóval semmi. Oé...-Sóhajtott. -Akkor elmondhatom Emmának,hogy itt jártam és ki is szépíthetem.
-Csak egy a baj: Emma nekem hisz.
-Ne felejtsd el! Egyszer már eljátszottad a bizalmát és micsoda véletlen lenne,hogy most a szerető meséli el milyen jó élete szerelmével az ágyban. Szegény kicsi Emmácska darabokra törik mint egy porcelán baba és nem fog hinni neked. -Lenyomta az ajtó kilincset.
-Várj! -Bill össze rezzent ahogy kimondta. -Hagyd békén Emmát.... Akkor mit akarsz?
-Téged Bill! Játszani akarok veled. -Kihívóan lépkedve közelített az énekeshez. -Kezdésnek megfelel ha szépen lecsüccsensz! -Megmarkolta a fiú vállát és egy fekete bőr kanapé felé tolta. Bill megadóan tűrte,hogy Pinky az ölébe üljön és ringatni kezdje a csípőjét. Lehunyta a szemét ahogy csókokat érzett a nyakán.

Kiro ráérősen sétált be a stúdióba. Nem tudta miért,de úgy érezte be kell mennie és meg kell néznie pár promó felvételt az új klipjükhöz. A megfelelő ajtó elé érve nyögéseget hallott. Férfi nyögéseket... Kicsit megszeppenve nyomta le a kilincset. Teljesen lesokkolta amit látott... Bill kigombolt inggel kapaszkodott a kanapéba, Pinky kezeit pedig marhára le foglalta,hogy kielégítse a fiút.
Bill ellökte a lányt és felhúzta a gatyáját.
-Te jó isten...-Motyogott a szőke fiú lemeredve.
-Kicsi fiú nem tanulnál meg kopogni? -Állt fel a lány.
-Pinky tűnj el! -Kiabált Bill.
-Hogy mi van?
-Húzz a picsába vetted?!
Pinky feldühödve ment ki.
-Egy szánalmas fasz vagy! -Jelentette ki Kiro.
-Na ide figyelj....
-Nem Bill te figyelj! Ha ezt vagy képes csinálni akkor más szó nincs rád! Emma meg tesz érted mindent és te pedig megcsalod őt? -Közelebb lépett az énekeshez,úgy,hogy csak fél kar távolság volt köztük.
-Fogd be a pofád törpe!
-Fáj az igazság Kaulitz?
-Vedd úgy,hogy nem láttál semmit! Emmának egy szót se. Habár amennyire nyaljátok egymást tuti eljár a pofád.
-Nem,nem fog! Mert ez neked kéne lemondanod neki! De mivel csak egy gyáva kis seggfej vagy lehet tényleg rám marad ez is.
*
Leparkoltam a stúdió előtt. Tiszta heppy voltam ahogy végig mentem a folyosón. Kiabálást hallottam. Beléptem egy helységbe. Kiro és Bill egymás előtt álltak.
-Sziasztok! -Köszöntem fa arccal. Bill kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Én léptem. -Közölte hidegen a szöszike. Érthetetlenül néztem utána.
-Ebbe meg mi ütött? -Karoltam át Bill nyakát ő pedig a derekamat.
-Ne izgasson! -Lehelte,majd megcsókolt. Bill játékosan,tüzesen,oda adóan szokott csókolni,de ez most nem volt meg. Olyan volt mintha ezen a csókon múlna az élete. Az egész teste remegett és a szeméből könnyek folytak végig.
Kezdtem szédülni a levegő hiánytól,ezért kicsit eltoltam őt.
-Bill valami baj van?
-Nincs semmi! Csak csókolj meg! -Már hajolt volna még egy csókért,de megállítottam őt.
-Haza megyünk és elmeséled!
Fent a szobában:
Billi fülét vakargattam mikor az énekes lassan becsukta az ajtót. Magába fordulva ült le az ágyszélére és az ölébe húzta meztelen lábaimat. Amikor felértem levettem a gatyámat és a cipőmet.
-Mesélj! -Utasítottam.
-Először is tudnod kell, mindennél jobban szeretlek!
-Térj a tárgyra utána majd elmondhatod!
-Pinky bejött a stúdióba és megfenyegetett,hogy azt mondja neked,hogy lefeküdtem vele. Meg,hogy eljátszottam nálad az esélyeimet,ezért nem fogsz nekem hinni. Aztán meg hát hülye módjára bedőltem neki...-Rövid szünetet tartott. -De ugye nekem hinnél?
-Persze,hogy neked!
-Na aztán össze vissza csókolgatott és izé...Kigombolta a gatyámat. Nagyjából ennyi.
-Ahaa... -Tovább simogattam a cicát és nem szóltam Billhez.
-Nyuszómuszó akkor most nem haragszol?
-Hát legszívesebben full izomból tökön rúgnálak és ordibálnék egy sort na meg megtépném megint azt a kis kurvát,de ettől eltekintve tök nyugodt vagyok.
-Akkor ordíts velem! Bűntudatom van és így még szarabb,hogy nem szólsz semmit.
-Te bajod IQ herceg.
*
Tom a  épet nyúzta. Utóbbi időben rászokott az interneten való böngészésre, egy óra után sokkal műveltebbnek érezte magát ami túlságosan jót tett az egójának.
Nyílt az ajtó és Dominic jött be fülig érő szájjal.
-Már megint a kurva gép előtt ülsz! -Fonta össze a karjait.
-Nincs jobb dolgod mint engem nyúzni? -Húzta fel a szemöldökét. -Elmehetnél melózni vagy valami.
-Ugyan már Tom! Nekem van melóm! A védő angyalod vagyok. És ez az angyali kölyök most kigyógyít téged a nagy rabságból.
-Menj és szórakoztasd a hős szerelmes társaságot. Valami nagy gebasz van.
-Mi?
-Kérdezd meg tőlük!
-Oksi!
Don lazán sétált át Bill szobájába.
*
Bill rajtam feküdt és óvatosan csókolt meg. Egyik kezét a pólóm alá csúsztatta egészen a mellemig.
-Imádok a pólód alá nyúlni...-Mosolygott.
Dominic 200 wattos mosollyal nyitott be. Rögtön szét ugrottunk.
-Nem szokás kopogni? -Meredtem a fiúra. Kihátrált és bekopogott.
-Jöhetek?
-Kint ne maradj hülye gyerek! -Nevetett Bill.
-Megjött a szerelmi pszihiáterek! -Ült le közénk.
-De jó nekünk! -Az ablak felé néztem. Eső felhők borították az egyébként szép kilátást. Néhány kósza csepp potyogott az ablakra.
-Meséljetek dr.Delux-nak. Utána Bill ígérem meglehet a békítő dugás amit előbb VÉLETLENÜL félbe szakítottam.
-Akkor itt az ideje kiabálni. -Felálltam és bele kezdtem: -Bill most már kurvára elég volt,hogy mennyire sajnálod ezt meg azt! Amikor Pinky veled szemben áll akkor gondolj erre! Nem tűröm el,hogy egy kurvával hemperegj ameddig velem vagy. A döntés rajtad áll: én vagy Pinky!? Ha azt a kurvát jobban szereted akkor ígérem azonnal össze szedem a cuccaimat és eltűnök az életedből.
-És ha te?
-Akkor egy életre elfelejted azt a faszopót! És megkapod tőlem az utolsó esélyedet!
-Emma én már elmondtam neked,hogy mindennél jobban szeretlek és te vagy az éltem! Ha elveszítenélek én... én azt nem élném túl! -Végig simított az arcomon.
-Jaj pöcsike ez olyan kis aranyos volt! -Cicásan másztam hozzá és átkaroltam a nyakát.
-Csak ne előttem! -Don eltakarta a szemét és úgy támolygott ki.
Bill békésen simított végig a hátamon.
Hali,hali! Mindjárt vége a nyárnak és a TH and TWC-be még csak az 5. fejezetet írom,szóval lehetséges,hogy suli kezdésig lesz még egy rész és aztán vissza állok a nyugis tempóba,ami azt jelenti két hetente 1-2 rész a tőlem megszokott mennyiségben. Az is megeshet egybe hozok két rész,de az hogy befejezem a Live the Life-ot az szóba se jöhet! Még az boszorkány o.főm se veheti el a kedvem tőle ;Đ Na szóval szokásos tempóba állok és a TH and TWC-be meg próbálgatok bele rázódni :)
A napi 10 látogató pára megejthetne egy komival! Örülnék neki :D 
Drága klónom blogja: Scream !! És igen általában össze beszélünk és úgy írunk meg egy rész ezért a rémisztő hasonlóság! De azért ő merően különbözik tőlem még is olyanok vagyunk mint a Kaulitz ikrek xD 
Zene link kötelező :D! 

1 megjegyzés: