2012. augusztus 5., vasárnap

62.rész Másnaposok és Dominic Delux

62.rész (ide fogom írni,mert már én se tudom követni xD) 
Iszonyatos fejfájással keltem. Oldalra néztem; Bill még javában szuszogott. Felültem az ágyban. Azt hittem rögtön szívinkfartust kapok. Mindenhol törött piás üvegek,pénz,tabletta, gumi.... (o_O).
-Bill kelj már fel! -Löktem oldalba.
-Mi? Mi van jönnek az oroszok? -Kipattantak a szemei.
-Nem baszod Hitler életre kelt és be kell állnod a seregbe! Nézz már körül olyan a szoba mintha bomba robbant volna.
Ő is felült. Körül nézett és nyögött egyet. -Semmire nem emlékszem. Mi volt itt?
-Nem emlékszem semmire. Addig tiszta,hogy bevettük azt a szar és ittunk,meg ittunk.
-Addig nekem is oké. Huu mennyi gumi. Brutális éjszaka volt az tuti.
-Jah... hol járkálhattunk...
-Mi van a hasadon?
Lenéztem. -Biztos csak toll. Elkezdem dörzsölni,de nem jött le... -Basszus egy tetkó.
-Having Sex with Bill Kaulitz! -Olvasta ki.
-Ne már!! Csak ezt neeee!
-Szerintem marha aranyos kis tattoo.
-Csak mert nem rajtad van mi?
Grimaszolt,majd kimászott az ágyból. Felöltözött és kiment.
*
Tom egy kávé felett ült.
-Helló öcsi! Merre voltatok este? -Köszönt az épp berobogó testvérének.
-Ha én azt tudnám. Bevettünk valamit és ittunk rá aztán minden kiesett. A szobám romokban.
-Várj! Ti bedrogoztatok?
-Úgy tűnik...
-Hát nem kicsit tűnik úgy. Szerintem füveztetek is. Tiszta vörös a szemed öcsike.
-Basszus! -Eltakarta a szemeit.
-Ne aggódj! Délutánra kitisztulsz. Addig is nyomj le egy erős feketét.
Simone fehér ingben,májva színű háromnegyedes gatyában és fehér topánkában sétált be.
-Miért kell Billnek kitisztulnia? -Kérdezte miközben kisebbik fia mellé sétált.
-Semmi komoly. -Vágta rá sz énekes.
-Bill néz rám úgy mond!
Nehezen fordította a fejét édes anyja felé.
-Tényleg n...n..nincs gond. -Dadogta.
-Jézusom! Olyan vörösek a szemeid és az arcod is be van esve,el vagy sápadva. Mi történt? Most mond el!
-Tényleg semmi.
-Az anyád vagyok és nem tűröm el,hogy hazudj nekem. Emma rángatott bele valami hülyeségbe igaz?
-Csak bevettünk valamit és ittunk rá semmi komoly na.
-Mit vettek be? Megígértétek,hogy soha többé nem nyúltok illegális szerekhez!Tom be is tartotta! A szemembe hazudtál Bill! Kerüljön a szemem elé a kis barátnőd,biztos hogy ellátom a baját!
-Emmához egy újjal se nyúlhatsz!
-Hogy mersz nekem bármit is megtiltani?
*
Felöltöztem és lementem. A lépcsőn baktattam amikor meghallottam,hogy Simone idegesen beszél Billhez. Ahogy tudtam bementem. A nő ott állt a tök másnapos fiú mellett. Amint meghallotta a lépteimet fel kapta a fejét.
-Szóval itt vagy! -Össze szorítótta az ajkait. Lendülettel jött felém. Az utolsó egy méteres táv megtétele alatt fellendítette a kezét ami az arcomon csapódott. Egy fél pillanatra Billre néztem; elfordult és lehajtotta a fejét.
-Mit képzelsz magadról Emma? Csak úgy rá veszed Billt minden hülyeségre? Kábítószerezd magad halálra engem az nem érdekel,de a fiamat ne merd bele vinni! A karierjét és az életét veszélyeztetted! Pusztulj bele a szenvedélyedbe,de őt hagyd ki ebből!
-Hogy mi van? Ez úgy mondod mintha valami pszihopata lennék! Szórakoztunk!
-Az neked a szórakozás,hogy tönkre teszed őt? Egy romlott nő vagy aki nem tisztel senkit és semmit! Bezzeg Skyler még most is magáz engem,te pedig sehol nem vagy hosszá képest! Ő egy megbecsült tisztességes nő lesz,te meg csak egy utolsó elkényeztetett csitri! Soha nem hittem volna hogy pont Bill fog haza hordani egy kurvát.
-Kurva? Sarkon álló szukákhoz hasonlíthatsz? Tudod mit szerintem te vagy a legjobb kolégám állhatnánk egy utcában.
-Hogy merészeled? -Felkapott egy poharat és teljes erejéből felém vágta. A szilánkok pont a lábam előtt szóródtak szét. Eléggé eltávolodott előlem szóval valahogy éreztem hogy nem tud megdobni.
-Fáj az igazság? -Felé lépdeltem. A tű sarkú alatt csak úgy roppantak szét a szilánk darabok.
-Emma fejezd be! -Pattant fel Bill.
-Én fejezzem be? Ez komoly?
-Gyere! -Megragadta a karomat és húzott maga után az emeletre majd a szobájába. Kicsit meglepődött,hogy már rend volt a szobában. Mielőtt lementem rendet raktam.
-Mi volt ez az egész hagyd abba szitu? -Meredtem rá.
-Az anyámmal beszéltél így! Fel tudod fogni? Az anyámmal!!
-A drága anyuci meg lekurvázhat? Szállj már magadba baszod!
-Miért szóltál vissza? Próbáld már lenyelni! Miattad én vagyok a családban a szálka.
-Á-á-á! Én megmondtam,hogy nem muszáj beszedned azokat a szarokat! -A levegőbe emeltem a mutató ujjamat.
-Azt akard mondani én vagyok a hibás?
-Fuu nem! Hallod beléd tömtem! -Mély levegőt vettem és higgadtan szóltam Billhez. -Tudod mit én inkább most haza megyek és hagylak gondolkozni. -Előszedtem a BMW kulcsait és az ágyra dobtam.
-Emma ne! Figyelj én sajnálom amit előbb mondtam. Nem gondoltam komolyan. -A térdeire ereszkedett és úgy fogta a kezemet.
-Bill értsd meg,hogy akkor is haza megyek ha nem akarod.
-Akkor legalább vidd el a kocsit!
-Jó elviszem.
Felállt és a kezembe nyomta a kulcsokat. -Szeretlek!-Suttogta egy lágy csók kíséretében.
Az ajtóból még kis lányosan vissza szóltam: -Aztán vigyázz magadra rossz fiú! -Puszit küldtem neki légipostán. Ő meg csak arcon csapta magát a 200 wattos vigyorával.
Szórakozottan ültem be a kocsiba. Úgy fújtam ki a levegőt mint aki most futotta le a maratont.
*
Bill kiterült az ágyára.
-Baszd meg Bill! Hogy vagy képes álmaid nőjével veszekedni? -Motyogta magában. -Kurva nagy mázlid van kölyök!
A hasára fordult és az éjjeli szekrény felé nyújtózkodott. Kivett egy fotó albumot és lapozgatni kezdte. Az albumban csak ő és Emma volt benne. Az elmúlt háromnegyed év minden fontos eseménye benne volt  ami csak számított neki. Mindkettejüknek volt egy-egy ilyen mappája.
Az ajtó óvatosan nyílt ki. Simone halkan lépett be.
-Bill! -Sétált el az ágyig. Leült a fia lába mellé. -Kicsim,tudod én nem haragszom rád csak nem akarom,hogy Emma tönkre tegyen.
-Nem tesz tönkre. -Hátára fordult és nyújtózkodott. -A tegnap éjszaka éltünk. Igaz semmire nem emlékszem és ő sem. Azt se tudom hol voltunk tetováltatni.
-Tetoválást csináltattál? Már megint?
-Nem én nem. Csak Em.
-Hova és mit?
-A hasára a.. ömm izé.. azt nem mondhatom el.
-Bögd ki!
-Having Sex With Bill Kaulitz... -Alig észre vehető mosollyal.
-Hogy mi? Normálisak vagytok?
-Anya ez csak egy tetoválás.
-De ez örökre megmarad! És... Áh feleslegesen beszélek én. -Már kelt volna fel,de inkább ülve maradt. -Igazából azért jöttem be,mert ma este lesz a galériám megnyitója itt Hamburgban és szeretném,ha eljönnél. Tom és Skyler nem rének rá. Annyira szeretném ha eljönnél!
-Jó elmegyek.
*
A tv-t kapcsolgattam mikor Szofi mellém dobta a postát.
-Köszi Szofika.
-Nincs mit!
Kibontottam az első levelet. Egy meghívó volt benne: egy híres festőnő menedzsere meghívott a galéria megnyitóra. Úgy említett mint Németország legújabb befolyásos nője. Hát okés,akkor tiszteletemet teszem ott is. Felmentem lefürödni és rendbe szedtem magam. Úgy döntöttem sokkoló leszek. Az első nagy bemutatkozásom a vörös szőnyegen.
*
Öt óra környékén járhatott amikor megkezdődött Simone galéria megnyitója. Elegáns fekete szerelésbe öltözött. Billt szorosan a nyomában tartotta,hogy egy percre se kotyoghasson a sajtósoknak a magán életéről. Fekete öltönyt viselt erős sminkel..
Németország összes fontosnak számító embere ott volt és fagadta őket a sajtó. Simonéra terelődött a legtöbb figyelem amit ki is használt.
*
Nagy nehezen leparkoltam a kocsit. A parkolón végig sétálva véletlenül bele ütköztem egy fiúba.
-Óh bocsi szépségem! -Nyújtotta a kezét hogy felsegítsen. -Úr Isten! Te vagy Bill Kaulitz barátnője! -Elengedte a kezem. Barna haja szexin össze volt borzolva,kék öltöny volt rajta ami tökéletesen illett barna szemszínéhez.
-Öm jah. Mert? -Kérdeztem.
-Csak mert én a tesója legjobb haverja vagyok! Épp Tomtól jövök,csini kis csajszit csípett fel magának,de Bill se panaszkodhat.
-Köszi.
-Milyen bunkó pöcs vagyok be se mutatkoztam neked kis lány. Don Dominic Delux! Te pedig Emma. Méh hozzá Bloom.
-Pontosan! Sokat hallottam rólad. Dominic a nagy nőcsábász!
-Úgy ahogy mondod. Na figyelj cica,vonuljunk be ketten és verjük ki a biztosítékot. Úgy se tudod kinek a galériája lesz itt.
-Benne vagyok! Amúgy meg én se tudom.
Átkarolta a nyakamat és úgy lebegtünk a vörös szőnyeg felé.
*
-Bill! -Szólította meg egy riporter. -Milyen érzelmek kötnek Emma Bloom-hoz? Mit gondolsz róla? Igaz az a hír,hogy egy párt alkottok?
-Hát Emma egy nagyon kedves,szeretni való lány és emelet egy gyönyörűség! És igen igaz az hír,hogy vele vagyok.
-Mit szólsz ahhoz,hogy külsőre ilyen rémisztően hasonlít Porcelain Black-ra?
-Nem csak külsőre;belsőre is. Olyanok mint az ikrek. Néha azon gondolkozom véletlenül nem e eltitkolt testvérek. -Nevetett.
-Ha választanod kéne kit választanál?
-Emmát. -Mosolyogva tovább ment.Úgy gondolta kicsit húzza az újságírók agyát.
-Bill!Bill! -Szaladt utána egy lány. Pinky...
-Mit akarsz?
-Csak,hogy végig mehetnénk együtt.
-Együtt? Kösz kihagyom.
Simone sétált oda. -Bill kicsim ki ez a lány? -Kedves mosollyal nézett rá.
-Pinky Woods. -Nyújtott kezet. -Bill egyik barátja.
-Simone Trümper a fiúk édesanyja.
-És magáé ez a kiállítás is?
-Igen. Nagyon remélem tetszeni fog.
-Hát a fiúk biztos a mamájukra ütöttek.
-Gyere velünk végig. A fiam soha nem mesélt rólad.
-Az utóbbi időben nem nagyon tartottuk a kapcsolatot. -A fiú gyilkos pillantásokat vetett a lányra.
Pinky inkább átölelte Bill derekát. Az énekes legszívesebben ott helyben elordította volna magát. Akaratlanul is bal kezét a lány derekára helyezte.
*
Dominic oldalán vonultam be. Egymásba karolva úgy mentünk végig mint a dívák. Pár kérdésre válaszoltunk is. Azt hittem agyfaszt kapok. Minden második kérdés Billről szólt.
-Emma ideje botrányt kelteni. -Súgta a fülembe
-Na igen?
-Oda nézz kik vannak ott. -Mutatott a távolba. Bill, Pinky derekát szorongatta Simone pedig elégedetten lépkedett.
-Szóval az a boszorkányé ez a megnyitó. Itt az ideje tönkre vágni. Szétgomboltam a felsőmet és úgy mentem tovább. A vakuk villogtak a kérdések záporoztak; enyém a terep.
*
-Kik jöttek,hogy ennyire el vannak ragadtatva? -Nézett körül a nő.
-Biztos valami multi milliárdosok adakoznak. -Válaszolta Bill.
A tömegből lassan kisétált az angyali ördög.
-Hát Pinky megérkezett az én szépségem. Pápá! -Az énekes a tömeg felé ment.
-De úgy volt hogy együtt megyünk be!
-Le vagy baszva! -Hátra fordult és felemelte a középső ujját.
*
Erős kezem ragadtak meg hátulról és egy erős testhez húztak. Magamhoz húztam a lábaimat. Nevetve néztem föl életem szerelmére.
-Szia kicsim! -Szájon csókolt. -Menjünk innen jó?
-Benne vagyok!
Integettünk egy keveset,majd elhúztuk a csíkot.
Simone és Pinky pedig ott maradtak a tönkre vágott megnyitón amit Dominic egy laza szarral le is jellemzett.

1 megjegyzés:

  1. "-Mi?Mi van?Jönnek az oroszok?
    -Nem baszod!Hitler feléledt és be kell állnod a seregbe!"xD Emma sokkolja a népet

    VálaszTörlés