2012. augusztus 26., vasárnap

68.rész Én sem töröm össze a szív alakú szemüvegedet!

Üveges tekintettel néztem végig magam a tükörben.Két napja,hogy Alexander Bethrance megérkezett apámmal Németországba. Peterrel már találkoztam,de Alexanderrel nem. Most meg valami elegáns étterembe fog várni ahol tök egyedül leszek vele (csomó embert leszámítva).
-Képzeld Emma! -rontott be Bill. -Szinkronizálom az Arthur és Villangók 2.! Te meg? -nézett rám meglepődve. Becsukta maga mögött az ajtót. Úgy terveztem,hogy mielőtt látná mennyire ki vagyok rittyentve,előtte elsliccolok azzal a mesével,hogy haza ugrok. Hát ez nem jött össze.
-Üzleti vacsim lesz Dominc-kal! Apja szervez valamit és megkérte őt,hogy beszéljen velem hát ha van kedvem rendezvényt szervezni. Végül is szervezőnek tanultam.A manóidnak meg örülök! -maga biztosan próbáltam mondani közben mosolyogni. Amennyire biztos rendíthetetlen tekintettel és lelki erővel a pasid szemébe lehet hazudni.
-Ne menjek veled? Szívesen elkísérlek!
-Biztos fáradt vagy. Meg unalmas is lesz. -lenéztem az órára. -Már is késésben vagyok! Szia! -átkaroltam a nyakát és futó csókot váltottunk,majd felkaptam a túl élő táskát. Kifelé menet kedvem lett volna a falnak menni és megdögleni. Csak abban tudtam reménykedni,hogy Dominic valahol kurva jól érzi magát,közben nem gondol Kaulitz-ékra. Ha csak Tom eszébe jut nekem ott lőttek. Kár volt pont arra a kölyökre hazudni! Faszba a köcsög franciával is már! Remélem nem veszi komolyan ezt az egész randi fedőcímű dolgot,mert esküszöm a pöcsét lerántom! Miatta hazudnom is kellett...Oké bevallanám,de a vacsora alatt nem hiányozna,hogy Bill áthúzza az egész éttermen Alexander-t.

Kiszálltam a fekete BMW-ből és bementem. Körül nézve rögtön kiszúrtam egy magányosan ülő férfit. Kb. a 30-as évei elején járhatott. Szőke haja hátra volt zselézve. Kék szemeit pedig rám szegezte. Na ez hiányzott; egy igazi lovag basszus.
Maga biztosan lépdeltem felé. Leültem vele szemben.
-Helló! Emma Bloom. -helyezkedtem el.
-Alexander Bethrance! -elvette a kezemet és megcsókolta. Legszívesebben pofon ütöttem volna.
-Tök szuper. -keresztbe vetettem a lábam.
*
Tom,Skyler és Bill valami nyomozós filmet lestek mikor Don Dominic kész harci üzem módban berobogott.
-Dominic te mi a picsát keresel itt? -nézte őt végig Bill. -Emmával kéne egy geci drága étteremben dumálnod!
-Mit? Mi van? Ne szopass kajak Em-mel kéne kajálnom? Én erről,hogy nem tudtam?
-Azt mondta veled van üzleti vacsija! -felállt és hadonászni kezdett.
-Nekem ma este semmi programom nincs,nem tom' mit vagy oda.
-Akkor kivel van? És mit csinál? És hol?
-Héhé buzika figyu: feltalálták a telefont!
Bill előszedte a mobilját és hívta Emmát.
*
-Halló? -szóltam bele a telefonba. Épp Alexander üzleti sikereitől mentett meg a drága mobilom.
-Hol vagy és kivel? -hangzott Bill mérges hangja.
-A franciával....-vallottam. -Hamarosan haza megyek és mindent elmesélek. Csak lerendezem ezt az egész ügyet. -kinyomtam.

-Elég fontos személyiség hívhatott....
Akexandernek nem tetszett Emma flegma viselkedése,de a teste megragadta a szemét.

-Akkor őszinte leszek! -hátra dőltem. -Na szóval otthon van egy Pöcsikém, akinek a drága kis Nyuszó Muszója vagyok. Eget rengetőt akarok ma este dugni,de nem veled,ha nem az én egyetlen Pöcsikémmel! -felálltam az asztaltól. -Téged pedig egy idióta gecinek tartalak! Elgondolkoztam rajta,hogy valóban te voltál a leggyorsabb kis sperma? Nem érdekelsz és kész! Na cső faszkalap! -felvettem a táskámat.
Kiviharzottam az étteremből és padló gázzal söpörtem haza az én kicsi szerelmemhez (huu de cuki :'333).

Hát otthon nem a nagy meleg fogadtatásban részesültem. Billt majd szét baszta az ideg,Tom és Skyler mindent végig néztek,Don meg -hát gyengén fogalmazva- tiszta hülye volt. Felmentünk a szobába ahol az énekes kiadta minden gondját,baját.
-Miért kellett hazudni? Minek kellett elmenned?
-Azért nem mondtam el,mert nem akartam,hogy aggódj meg ilyesmi. És lerendeztem az egészet. Többet egy férj jelölt sem jön szóba...remélem.
-Ígérd meg! -húzott magához. - Soha többet nem fogsz ilyet csinálni.
-Soha! -átöleltem.
-Tudod mi jutott eszembe? -végig simított a hátamon amibe bele remegtem.
-Na mi? -megmarkoltam a vállát és az ágy felé toltam.
-Még nem mondtad,hogy velem akarsz jönni turnézni!?
-Néha agyaltam rajta: végül is elmehetek. Biztos tök bulis lehet egy hotel szobában bezárva lenni. -lehúztam róla a pólót és végig simítottam a mellkasán jeleztem neki,hogy feküdjön a hátára.
-Már egy csomószor elmondtam,hogy nem leszel bezárva! -rekedten felnyögött mikor végig a nyaltam a mellbimbóján és a piercing-jén.
-Mert szerinted lesz kedvem egyedül kimozdulni a gorilláiddal?
-Skyler is jön!
-Óh mert talán arról vagyunk ismertek,hogy mindent együtt csinálunk! -főlé másztam és megcsókoltam. Beletúrt a hajamba. Ajkairól a nyakára siklottam.
-Okos kis csaj vagy! Feltalálod magad... -Végig simított a gerincemen és bele markolt a fenekembe. Sóhajtva felültem az ágyékára. Levettem a pólómat és kigomboltam mindkettőnk nadrágját. Bill erősen húzott magához.
-Ne játsz velem kis lány! -súgta és belecsókolt a nyakamba.
-Ne törd össze a szívemet...Én sem töröm össze a szív alakú szemüvegedet! -csillogó szemeivel kis fiús ártatlansággal nézett rajtam végig.
Fordítani akart a helyzetünkön,de nem hagytam. Erősen fogtam le ölelő karjait,teste mellé.
-Áh de kis vad valaki. -kajánul vigyorgott.
-Talán nem tetszik a fiatal úrnak? -mozgatni kezdtem a csípőmet. Lehunyta a szemét és elhalóan nyögdécselt. Csak a két vékony textil választott el tőle,de még játszani akartam. Ritka az olyan eset amikor én irányíthatok,szóval kihasználom.
-Nagyon kívánlak kicsim! -nyögdécselte alattam.
-Nem szívem! Most én fogok játszani! Még hozzá veled édesen! -abba hagytam a ringatózást és rá hajoltam. Lágyan megharaptam a nyakát amire egy nagy nyögéssel válaszolt. Szemeit lehunyta,zöld utat adva.
-Raise your hands up,this what rock 'n' roll looks like... -dúdoltam a kedvenc dalomat miközben végig simítottam az ajkain. Bill egyszerűen végig nyalt az ujjamon. A megnyalt ujjam végig siklott rajta,majd a boxer fölött megállt. Onnan már két ujjam is követte a fekete aslóba.
Pár perc múlva Bill úgy elélvezett,hogy félő volt a Világ ketté szakad. Minden rajtam kötött ki,de ilyenkor ki bánja?
Ameddig Bill kicsit megpihent és lenyugodott kimentem és letöröltem magamról a kreálmányát. Mikor kimentem ő már az ablaknál állt. Az ágyhoz sétáltam és lefeküdtem. Felém fordította csinos kis buksiját. Nekitámaszkodtam a fejtámlának és felhúztam a lábaimat. Lehunytam a szemem. Hallottam ahogy Bill felém jön és éreztem ahogy a lábam közé simul majd az egész testem alatta pihent. Először csak leheletével kényeztette a nyakamat,majd apró csókokkal. Bele remegtem minden halvány kis érintésére. Kicsit szarul éreztem magam,hogy még rajtam volt a melltartó és bugyi,de ez nem sokáig volt így. Rutinosan nyúlt alám és vette le a melltartót. A piros csipkézett fehérnemű darab messzire elrepült. Óvatosan simított végig a melleimen. Tudta: nagyon érzékeny részen vándorolnak az ujjai szóval csak lágyan. Ágyékán az ölemnél éreztem.
-Nem bírom! -leheltem.
-Én sem...-megmarkolta a mellemet. -De nincs rajtam gumi.
-Szarok a gumidra! Tudod,hogy tablettát szedek,betegek meg nem vagyunk!
-De...
-Semmi de! Nem lufit fújjunk édesem!
Bill nevetett,majd tette a dolgát. Nagyot nyögtem ahogy megéreztem őt és ez minden intenzív mozdulatnál nagyobb volt.
Az utolsó percekben már nem is voltam magamnál. Teljesen átjárt a remegés hullám. Éreztem ahogy Bill is teljesen elment,majd fáradt teste rám nehezedik. Nem éreztem őt nehéznek,sőt akkor szinte semmit nem éreztem,csak az édes megsemmisülést.
-Szeretlek-súgtuk egymásnak össze bújva.
Hey,hey! Na szóval meghoztam a summer feeling utolsó fejezetét. Remélem eddig tetszik minden,mert belevágok a lecsóba és a szürke hétköznapokba megpróbálom bele csempészni nektek az új részeket. 
Zene link kötelező*-*!!!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése