2012. október 8., hétfő

73.rész (+12) Lalalove

Kihinné,hogy egy szupersztár is tud unatkozni...főleg,ha Bill Kaulitz-ról van szó. Mindenki azt hinné az ő élete csupa pezsgés és izgalom. Valóban! Csak épp nem akkor mikor a fiatal úrnak nem akad tenni valója. Mint minden normális sztár, ő is elszórakozna a nőjével,vagy a drága bátyjával csapnának egy oltári nagy bulit.
Pontosan itt jön a baj: az oltári jó picsája az extra vagáns hoteljének ügyeit intézi,drága testvére meg a partik császárával kószál Hamburg legpuccosabb nightclubjaiban. 
A hősszerelmesnek meg maradt társaságnak a pöcse vagy a macska,aki egész nap telehányja a cica kosarat. Emma nem kicsit akadt ki mikor megtudta: Tom, ST.Hubertus-t nyomatott a kedvenc cicájába,ráadásul tejjel és pizzával. A legnagyobb kiborulási rohamát még is az hozta,hogy Billike telibe okádta a frissen mosott ruhákat. Végül az egész kosár Tomon végezte. 
Tom pedig megszenvedett a mosógéppel,de legjobban a fehérneműkkel. Kezébe akadt pár csipkés tanga és melltartó. Talán ő élvezte a legjobban,hogy két nő -méghozzá nem is akárkik- vele együtt élnek. Neki ez az egész felért egy Kaulitz-Mennyországgal. A legbulisabb még is az egészben Skyler volt...-meg a maga fekete,csipkés szettjeivel. Igaz most az egész macska hányásban díszelgett,de akkor is szexi fehérneműket nézegethetett.
És itt jött képbe Don Dominic Delux. A bulik öt csillagos császára. 
Ő pedig intézkedett arról,hogy az idősebbik Kaulitz ne unja szét a marha okos fejét.
Bill pedig egyedül maradt,miután Emma kijelentette; dolga van!
*
Don és Tom kiszálltak a hotel tulajdonos méreg drága kocsijából.
-Tom barátom,most garantáltan elfelejted a tartós párkapcsolati elképzelésedet.
-Dominic nagyra értékellek,de én tökre jól érzem magam Skyler mellett.
-Ne legyél már Bill 2.! Tom Puhapöcs Kaulitz az öcséd lassan férfiasabb,mint te! Szóval keményítsd be ott alul és bumm bumm!
Tom nagyot nyelt ahogy Don kinyitott egy nagy fekete ajtót. Nehezen előre ment. A vörös falakról,halvány neon fényből már tudta hol vannak. A fekete fehér meztelen nős képekről végleg leesett a tantusz.
-Don figyu,hívj mást én ezt nem teszem meg Skylerrel!
-Na foss más! -karon ragadta és húzta maga után. Kinyitott egy utolsó toló ajtót és lenyomta barátját egy fekete bársony fotelba. Pár sor villany lekapcsolódott és pár igazán formás lány lépkedett ki a színpadra a rudak köré. Melltartó,bugyi és harisnyakötő volt rajtuk csak. Az is alig takart valamit.
Tom kábultan figyelte ahogy kikapcsolódnak a melltartók. Egy formás kis szöszike az ölébe is pottyant.
-Mmmm... iszol valamit? -csókolt bele  a gitáros nyakába,majd csábosan simogatni kezdte.
-Olvasol a gondolatomban drágám! -kajánul elvigyorodott és követte a csajt. Nem is narancs levet kapott, egyből egy jó erős whiskyt,cicin futtatott jéggel. Kábultan nézte,ahogy a csaj végignyal a jégkockán,majd az ő ajkaihoz nyomja.
 Britney Spears-Gimme More!
*
Bill a recepciós pult előtt alkudott az öreg recepcióssal.
-Üdv. Emma Bloomot keresem,a pasija vagyok. -kihangsúlyozta a pasija szót.
-Frauline Bloom nem fogad ma senkit.
-De nem érti,hogy ő barátnőm?
-Nagyon sajnálom uram,de frauline Bloom igen erősen kijelentette,hogy ne zavarja senki! És ez alól maga sem kivétel.
-Na figyeljen! Kirúgatom magát,ha most azonnal nem enged be!
-Kivitetem a biztonságiakkal,ha így folytatja!
-Chhh! -szíszogta a a fogai között. -Falra tudnék mászni Emma recepciósaitól.
-Sajnálom uram,de akkor se engedhetem be,ha a kis asszony barátja vagy nem! Kérem! -mutatott a kijárat felé.
-Öt perc! És még ez is a magáé. -nyújtott felé egy kis pénzt.
-Sajnálom,de nem! Ha beengedem el is veszíthetem az állásom.
-Figyeljen! Elintézem,hogy Emma ne rúgja ki,csak engedjem már be hozzá!
-Rendben... megkérdezem a kisasszonyt!
-Ne! Csak engedjen már be!
-Csak így nem engedhetem be!
Bill elővette a pénztárcáját és még egy kis pénzt vett elő. -Csak engedjen be!
A recepciós felvette a kesztyűjét és a pultot elhagyva a személyzeti részleg felé ment. Kártyával kinyitotta az ajtót. -Igazgatói iroda,balra a második!
-Kösz! -Bill nyugodtan ment előre folyosón.
Már épp lefordult mikor egy nagy melák ember megállította.
-Elnézést,maga az új szakács? Rossz irányba megy! Alkalmazottaknak tilos a főnök asszony irodájához menni.
-Szakács? Embert,úgy nézek ki mint egy szakács? Ne basszanak fel,hogy Emmához már nem lehet bejutni.
-Nem szakács? Akkor nem alkalmazott? Akkor kérem távozzon! -megragadta a vállát és kifelé kezdte tolni.
-De én Em,barátja vagyok! Most jutottam be ne szórakozzon!
-A kisasszony nem szólt,hogy valakije,szóval távozzon! -kinyitotta az ajtót.
Bill egy-kettő kint találta magát.
-Baszki előre be kell jelenteni,ha egy kis örömet akarok neki szerezni? Nyalják ki a picsádat,te amerikai kurva! -dühösen ment végig a szállodán.
*
Tom élvezte ahogy a csaj dorombolva csókolja végig a nyakát. Dominicot már ketten kényeztették.
A gitáros belemarkolt a telt keblekbe. Fos részegre volt itatva,de nem is kicsit volt felizgulva.
-Menjünk fel! -ringatta magát csábosan a szuka. Kaulitz megadóan követte.
Valami hangulatos kis szobában kötöttek ki. A fal rózsaszín szőrmével volt borítva Hugh Heffner stílusban.
A fiú alig vette észre már nem is volt rajta a pólója. Nem tudta eldönteni,hogy a csajnak most kajakra ő kell vagy csak megjátsza magát a nem is kicsi fizetéséért,ha igen akkor nagyon jól csinálja. Oscar-díjas alakítás!!
*
Bill unottan ült a kocsijában. Elbaszódott meglepi kísérlet után melyik pasi nem lenne az?  Még hozzá a drága barátnője még a telefont se szándékozott felvenni neki.
-Wííí! -csapta össze a kezeit vidáman. -Ikres este!
Előszedte a mobilját és hívta a bátyját.
-Halló? -szólt bele egy csilingelő hang.
-Cső! Ki vagy és hol van Tom?
-Na add ide angyalom! -szólt bele egy ismerős hang. -Szeva' Bill! Don vagyok.
-Hol vagytok?
-Lent a rakparton egy bárban. Az ajtóra ki van írva,hogy Playboy.
Bill lecsapta a telefont és megindult a rakpart felé.
Nagy nehezen megtalálta az említett helyet. Leakarta nyomni a kilincset,de a előtte elővett egy zsebkendőt és azzal nyitotta ki. Hülye bacilusok Billen nem foghatnak ki!Még elkap valami nemi féle herpeszt.... Végigrohant az folyosón és könyökkel belökte az ajtót.
Csomó szőke csaj rohangált fel le nyuszifarokban és ördög szarvacskákkal. A nagy ülőgarnitúrában pedig ott ült Don Dominic papír trombitával a szájában. Már nem tűnt annyira undorítónak és hülyének az egész,inkább bohókás összképet alkotott.
-Biiilll!! -integetett vidáman.
-Hol van Tom? -fonta össze a karjait.
-Talán felment egy lánnyal.
-Én láttam! -szólt az egyik csaj.
-Mé' nem szóltál előbb aranyom? -rivalt rá. A szöszike csak értetlen képet vágott.
-Na jó csak mutasd meg hol vannak...

Már csak a bugyi volt a csajon. Tom már azt kezdte lehúzni mikor kinyílt az ajtót. Durván piás állapotban volt,de a sötét ellenére is felismerte öccse dühös tekintetét. Úgy érezte rögtön lefolyik az ágyról.
-Indíts innen a picsába!! -mutogatott Bill az ajtó felé. Ahogy csak tudta felhúzta a gatyáját,de lehet csak a szentlélek tartotta neki. Bill átemelte a karját és úgy húzta maga után.
Dominic-ra csak erősen rá kellett szólnia és jött magától is.
-Öregem rendesen leittad magad. Vagy még csak most lesz orgazmusod! -röhögött a fiú.
-Don pofád offon,mert rád dobom ezt a köcsögöt!
-Huhu beléd ne élvezzen!
-Mondtam valamit te idióta barom!
-Jó bocsika,de ezt nem hagyhattam ki!
-Nem érdekel! Mi a faszomnak hoztad ide? -kinyitotta a kocsi ajtaját és beültette Tomot. -Nyomás befelé!
-Oksi. -rángatta magát Don. Segget rázva ült be,amire Bill csak megforgatta a szemeit. Beült a volán mögé és csak előre meredt. Don csak csapkodott és nevetett. Iszonyat jó kedve volt,a gitárossal ellentétben. Kezdett felszabadulni benne az alkohol és egyéb jópofa dolgok. Nem kellett neki sok; sugárba hányta az anyósülést. Bill hirtelen fékezésétől pedig arccal bele is nyomult. Aztán csak arra emlékezett,hogy kinyílt az ajtó és valamim magas fekete dolgot és eltalált. Pontosan,hogy drága öccse lábát imádkozta le. Bill full izomból rábaszta az ajtót és visszaült. Azt ecsetelte milyen szívesen leszedné a lábait és feldugná a -közös- anyjuk seggébe. Elmondta milyen egy szexmániás barom,aki csak a farkának keresi a jót és mások nem érdeklik. Tartott még egy pár sor szentbeszédet.
*
Hallottam,hogy megáll egy kocsi a ház előtt. Három lehetőség állt fent:Bill,Tom vagy Dominic. Magamra vettem egy puha köntöst és elkocogtam a lépcsőig. Az ajtó kinyílt és egy magas vékony alak lépett be; Bill. Idegesnek tűnt,főleg amikor felkapcsolta a villanyt és meglátott.
-Mit keresel még mindég lent? -jött föl a lépcsőn. Áradt belőle a kocsma szag,szóval megfordult a fejemben,hogy hulla részeg. De egyáltalán nem úgy nézett ki.
-Téged vártalak...-lehajtottam a fejem. -Hol voltál?
-Nem tök mindegy? -elment mellettem.
-Hova mész?
-Engedelmeddel leveszem a tele okádott gatyámat és kibaszom a picsába. -eltűnt a sötétben.
Utána mentem. A fürdőből szűrődött ki egy kis fény oda mentem.
Bill épp a csempézett földnek dobta a gatyáját.
-A kedvenc gatyám volt basszus!
-Majd kimosom!
-Nem hiszem,hogy kijönnek a foltok. De azért aranyos vagy.
Átkaroltam a mellkasomat és csak néztem ahogy a fiú leöltözik és egy alsó gatyán kívül semmi nincs rajta. Közelebb lépett hozzám és apró puszit adott a homlokomra.
-Várj meg. Beszélnünk kell valamiről.
-Rendben. -kisétáltam a fürdőből és leültem az ágyra.
Csak bámultam a plafont. Felkeltem és bekiáltottam Billnek,hogy kimegyek a teraszra egy szál cigiért.
Nekidőltem a fakorlátnak és rágyújtottam.Kifújtam a füstöt. Felnéztem az égre.
-Mit nézel? -hallottam a fiú hangját.
-Csillagokat. Nem sok van,de szépek.
Mögém állt és átkarolta a derekamat.
-Szerintem sejted miről akarok beszélni.
-Nem.
-A turnéról. Okés felfogtam,hogy te végképp nem akarsz jönni,de nekem meg musszály.
-Mikor lesz?
-2 nap múlva indulunk Amerikába.
Megszédültem. Tőrdöfésként ért ez a bejelentés. 2 nap múlva,hónapokra elleszek tőle szakítva,még ha vele mennék úgy se tudna velem lenni,hát akkor minek legyek ott?
-2 nap? -ismételtem meg őt.
-És 3 hónap múlva 1 hét szünet.
Görcsbe rándult a gyomrom és remegtem. A lábaim szinte össze akartak törni. Teli torokból akartam ordítani,kiakartam rohanni a Világból,de csak szorítottam a kezeit. Az erős még is csontos kezeit.
Ez úton is szeretném megköszönni mindenkinek,hogy ma felköszöntött. :) Iszonyat jól esett,hogy gondoltatok rám ^o^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése