2012. szeptember 26., szerda

72.rész Az édes száguldás (+14)

Kifújtam a káros füstöt. Csak a mai nap szívtam el egy doboz erős multit. Máskor egy hét alatt nem bírtam kiszívni egy dobozt,most meg... Gondolom milyen szép vörös lehet a szemem.
Néha, könnyek is behomályosították a lemenő nap látványát. Durván töröltem le,ami néha már fájt.
-Igazán kibírhattad volna jelenet nélkül. -ült mellém Bill. -Lelkiismeret furdalása van,hogy miatta vesztünk össze. Igazán átgondolhatnád miről beszélsz.
-Belegázoltam a kis Kerli lelki világába. Te jó ég,most mi lesz? -csaptam össze csodálkozva a kezem.
-Lehetne egy kis józan eszed. Semmit nem tudsz róla és már egyből lekurváztad.
-Te biztosan többet tudsz róla. -grimaszoltam. Kibontottam egy újabb doboz cigit.Mikor meggyújtottam kivette a kezemből.
-Kösz,tök jól fog esni. -beleszívott,a füstöt pedig rám fújta. Aztán vissza adta. -Beszéjük meg jó?
-Még is mit akarsz te ezen beszélni? Rohadtul nem tetszik a Kerlike és kész!
-Pontosabban Dominic-ról akartam beszélni.
-Óh még jobb téma!
-Jelent ő neked valamit?
-Eddig szimpla barátnak láttam,de most már az se. De,ha most pontosabban a csókra gondolsz,akkor elmondom,hogy jól esett. -beleszívtam a cigibe. -Furcsa volt,hónapok óta mást megcsókolni. Főleg egy olyan személyt aki merően más attól akit szeretek. Don olyan aki úgy érzi bármit megtehet,bármikor és bárkivel. Neki nem számítanak az érzelmek,csak a kielégülés.
Bill arca megrándult. Megfogta a kezemet és jelezte,hogy üljek az ölébe. Sóhajtva elnyomtam a csikket és átlibbentem.
-És mit jelent neked az amikor én csókollak meg? -apró puszikat adott a nyakamra.
-Az más!
-Nem értem. -csillogtak a szemei.
-Odaadóbb, és a legjobb.Érzem,hogy szeretsz és ez megnyugtató,valamint erre késztet... -nagy puszit adtam az arcára.
-Imádom ezt a cuppanós puszidat,kicsim.
-Mmmm kaphatsz többet is,ha jó fiú leszel.
-Én leszek a legjobb gyerek a világon! -a zsebébe nyúlt. -Na kinek a koncertjére megyünk ma este?
-Nem tudom?
-Marilyn...
-Mansooon! -sikítottam. Kapálódzni kezdtem a lábammal. -Imádlak!!
-Akkor nem haragszol ugye?
-Nem. És te?
-Rád soha. -megcsókolt. -Na siess! Hozd magad futam képessé. A művész úr 1 óra múlva színpadon lesz.
Tapsikolva szaladtam fel.
*
Bill elégedett vigyorral az arcán nézet a tapsikálva rohangáló Em után.
-Na rendben vagytok? -kukkantott ki Tom.
-Jah. Honnan vetted?
-Tapsolva rohangált végig a lakáson.
-Kis aranyos.
-Értékelném,ha most már mellőznétek ezeket a veszekedéseket.
Bill halványan elmosolyogott. -Megnézem mit alkot a hercegnő.
Felállt és nyugodtan ment be.
*
-Kész vagy Nyuszó? -surrant be az ajtón.
-Ahaa! -becsatoltam a magassarkú övét.
-Mit csináltál te? Az egész szobám tusfürdő és parfüm szagú.
-Nem tudom. -kislányosan hátra csaptam a kezeimet és dőlöngéltem. Megfordult és visszanézett rám.
-Jössz?
-Jah,hogy ezért fordultál meg. -a fejemhez csaptam és elindultam.
Átkarolta a vállam ahogy mellé értem.
-Juj táska! -léptem volna vissza,de megállított.
-Hagyjad. Tök felesleges.
-Oki. -egybekulcsoltuk az ujjainkat úgy mentünk le a kocsiig. Úri ember módjára kinyitotta nekem az ajtót. Kényelmesen beültem és néztem magam elé. Az épületek,fák és egyebek csak úgy elsuhantak a szemem sarkában. Azt se vettem észre,hogy megérkeztünk a hatalmas stadion elé.
-Hahó! -csettintett az orrom előtt.
-Jah,megjöttünk?
-Pontosan. Azt hittem végig sikítod az utat.
-Fáradjak,le azelőtt,hogy Manson színpadra lép? Na nem!
-Az ágyig is spórolhatnál... -vigyorgott kajánul. Hahiii! Billike próbálkozik a határaival. Eljött az én időm!
-Igazából rám férne egy eget rengető dugás. -dőltem hátra nyugodtam és a hajamat kezdtem el csavargatni. -De majd meglátom mihez lesz kedvem.
Bill felmutatta a jegyeket.
-Tényleg igazat írnak az újságok. Igazi díva lettél.
-Igazodok a hímemhez.
Elrohant mellettünk egy csapat agyon sminkel,plasztikázott gót kiscsaj.
-Láttad a nőcit? -húzta fel a szemöldökét.
-Bill! Egy csapat nőci rohant el mellettünk,szóval melyiket?
-Akkor nem láttad. -átkarolta a derekamat. -VIP jegyünk van kicsim szóval erre.
-Jujj de jó! -tapsikoltam. A márványlépcsőn vörös szőnyeg volt leterítve. A lépcső végül elfordult a másik irányba egy kis pihenővel. A falakon híres német zenészek,színészek/nők portréi díszelegtek. Sok trópusi növény volt a nagy ablakok mellett és a lépcsőn. Fehér falak voltak ott,szintén képekkel. Az ablakokból kilehetett látni a parkolóra és a sétányra. Bill megfogta a kezem és húzott magával. VIP lelátó! -feliratú nagy barna ajtón mentünk be. Hangos ordítozás csapta meg a fülemet. Alattunk tombolt a tömeg.
Nekitámaszkodtam a kő korlátnak és lenéztem. Kb. 15 méterrel voltunk a tömeg felett a páholyban. Tökéletesen ráláttam a színpadra.
-Bill..-leheltem. A fiú kényelmesen elhelyezkedett a -vörös bársony,arannyal átszőtt, feketére lakkozott keretű- kanapéban.
-Mondjad Nyuszó!
-Miért vettél ide jegyet? És hogy,hogy nincs valami nagyon sürgős dolgod? -mellé ültem.
-Mert a kurva dögös nőm imádja azt a sátánistát és én meg őt imádom. Megfelel a válasz?
-Tökéletes! -bújtam a mellkasához. -Amúgy meg artenista!
Bill megforgatta a szemeit. -Kapkodhatna a seggét,ha nem akarja végignézni,hogy élvezek el a gatyámba.
-Ne már! Ennyire beleélted magad abba amit mondtam? És ha nem lesz kedvem?
-Hát akkor jön a kevésbé kellemes módszer!
-Beavatsz?
-Kibilincsellek az ágyhoz. -kacsintott.
-Sikítani akarok édesem.
Belecsókolt a nyakamba,mikor a dob elkezdte adni az ütemet. Felpattantam és lenéztem. Manson a szokásos megjelenését hozta. Elegáns koncert ruha,vad smink,ében fekete haj. Nem szólt semmit,rögtön énekelni kezdett.
*
Tom kritikus szemmel nézegette az előtte lévő pizza szeletet. Dögre unta magát egész álló nap. Tv-t lesett,netezett és békítette a hős szerelmeseket. Hülyeségnek tartotta,hogy egy pici csóktól,meg duettől kiakadnak... Igaz a csók az már komolyabb dolog,de akkor is ő a Kerlis ügyet spontán szerelmi hisztinek tudta be náluk.
-Fúj ez gombás! -kiáltott fel miközben lekapargatta a zöldséget. Undorodva vitte el a macska tálig. Billi megszagolta mit kapott és elfintorodva nézett Tomra.
-Mi van macska? Látom neked se jön be ez a szar.... -bontott ki egy St.Hubertus-os üveget. A kis cica nagyot nyávogott mikor Tom meghúzta az üveget.
-Kell cica? -ránézett az üvegre. -Végül is nem lehet semmi bajod.
Elsétált a hűtőig és kivett egy üveg tejet. Kidobta a gombát és helyére tejet öntött, majd a piából is. Billi elégedetten lefetyelte Tom kreálmányát.
-Emmának kuss van róla,mert elevenen nyúz meg minket. Amúgy szerintem Billi éhes vagy. -ránézett a pizzára. Elkönyvelte magának,hogy egyedül úgy sem tudja megenni...Elővett egy kést és lekapargatta gombát,majd apró kockákra vágta. Lenézett; üres tálkával találta magát szemben,elégedetten rakta tele pizzával. A macska pedig dorombolva dörgölődzött a gitárosnak,majd enni kezdett.
-Jujj,ezért szereti Em a mácskákat. Csak tudnám miért mű kajával etet.Nők igaz?
Billi felnézett a gitárosra és nyávogni kezdett. Rámászott a cipőjére is.
-Mi bajod? Jujj már tudom! Gyere megszeretgetlek! -felkapta a macskát és ölelgetni kezdte.-Kicsi macska formájú öcsi 2!
*
-Hey you, what do you see? 
Something beautiful, something free? 
Hey you, are you trying to be mean? 
If you live with apes man, it's hard to be clean.


-húzta a refrént Manson. 
Bill mellettem állt. Épp lehúzott egy pohár whisky-t. 
-Öt pohár után egész elviselhető.. -motyogta. 
-Naa! Igen is jó! 
-Még egy pár perc..remélem. Már másfél órája üvöltözik itt  néppel.
-De Bill!
-Oké,befejeztem!
-Thank You! -üvöltötte Manson egy szám végén,majd lesétált.
-Nem nagyon húzta el..... -húztam fel a szemöldökömet.
-Jó volt,szép volt! Menjünk szívem! -megragadta a kezem és lehúzott.
-De,de,de! -a csábos tekintetből rögtön leesett a tantusz. -Óhh vezess édesem!
Kajánul vigyorgott miközben szélsebesen vágtunk ki a parkolóba. Elrohantuk a kocsiig,majd -szinte- beleestünk. Bill úgy indult el mint akinek az élete múlna rajta. Ugyan úgy vezetett is. A száguldás pedig mélyen megérintett. Teljesen átjárta a testem az elsuhanó dolgok,feltüzelt, Bill jelenléte pedig egyre fokozta az iránta táplált vágyat. Nem bírtam magammal. A füléhez hajoltam, és az egyik legérzékenyebb pontján csókoltam meg. Bill gyorsabban vette a levegőt,a nadrágja pedig feszülni kezdett. Még az utcát is majdnem eltévesztette.
-A házat is eltévesztem,ha így folytatod...-suttogta. Elhúzódtam tőle,és végigsimítottam a mellkasomon,majd a lábaimon. Drága párom csak kapkodta a tekintet az útra aztán rám. Lefordult a ház elé és ameddig nyílt a kapu neki esett az ajkaimnak. Gyorsan elkapta az arcát és behajtott a garázs elé. Egyszerre szálltunk ki. Bill elővette a kulcsait,aztán megpróbálta kinyitni az ajtót. Addig bénázott,hogy meguntam és kikaptam a kezéből.
-Csáó! -köszöntünk a nappaliban prunnyadó Tomnak.
Szegény annyira be volt nyomva,hogy alig fogta el mi van... Egyikőnknek se volt hangulata felcipelni a szobájába. Örültünk,hogy nem tepertük le egymást a lépcsőn.
Bill bezárta az ajtót.
Nekidőltem a falnak, ő pedig csábosan simult hozzám. Átkarolta a derekamat,én meg a nyakán. Végighúzta az ajkát a nyakamon. Beleremegtem,amikor csókolgatni kezdett. Elkezdtem lehúzni róla a pólót. Messzire eldobtam. Végigsimítottam mellkasától-hasaljáig. Kicsatoltam a fekete farmer övét,majd kigomboltam a gombot és lehúztam a sliccet. Nemes egyszerűséggel lecsúszott róla,kivillantva célom előtti utolsó akadályt. Bill megállított.
-Nem akarok sietni....-suttogta.Lecsúsztatta a kezemet a fehér boxer dudorjára. Erős késztetést éreztem,hogy rámarkoljak. Hangosan felnyögött és lökött egyet. Ügyetlenül kezdett babrálni a mini ruha cipzárjával. Végül két nyögdécselés között lehúzta. A pántokat is valahogy megoldotta,de tovább nem ment. Már nem volt magánál. A csúcs előtt volt,de erősen tartotta magát. Elkaptam a kezem és segítettem levenni a ruhát. A melltartómat profi módon vette le. Hagytam,hogy apró csókokkal,harapásokkal lepje el dekoltázsom.  Lehunyt szemekkel nyögdécseltem,minden apró harapásnál.
Leállítottam és az ágy felé toltam. Felmásztunk a hatalmas francia ágy közepére. Bill kényelmesen elhelyezkedett, és engedett a lábai közé mászni. Hosszan megcsókolt.
-Biztos ennyire elakarod húzni? -kérdeztem,levegő után kapkodva.
-Biztos!
Végigsimított a hasamon,majd az ujjai becsusszantak a bugyimba. Óvatosan belém csúsztatta az egyiket,majd a még egyet. Cicás alakot vett fel a testem. Lehunytam a szemem és kéjesen felnyögtem. Bill ujjai mozogni kezdtek,az ütemet pedig felvettem. Kicsit felhúzta a testét,épp,hogy a fülemig elérjen.
-Élvezz el kicsim,hallani akarom...-csókolta meg a kis gödröt a fülem mögött. Nem kellett sokáig várnia. Szinte túl gyorsan ért el a csodálatos érzés az orgazmus varázsa,kisebb sikítással kísérve. A fiú kihúzta az ujjait,közben kicsit letolta a csipkés textilt.
Ahogy kicsit magamhoz tértem, leültem a bokámra. Mutató ujjal simítottam végig Bill belső combján, legérzékenyebb pontjához közel. Rátettem a kezem a dudorra,aztán megszabadítottam a boxertől.
Bill megmarkolta a takarókat és nyögdécselt ahogy megérezte nedves ajkaimat nemessége körül. A forró vággyal játszó nyelvtől pedig úgy érezte,mindjárt elmegy.
-Ehm....-nyögte. Felnéztem rá. Lassan felült,magához húzott és fordított a helyzetünkön.Megcsókolt. A bugyimhoz nyúlt és hevesen lehúzta rólam.
-Aham...elakarod húzni mi?
-Csak nem gondoltad komolyan? -nem várt tovább; belém csusszant. Ütemesen,erőteljesen mozgott. Azt hittem megőrülök,mikor lassítani kezdett tempón. Elakarta nyújtani,de nálam nem sikerült. Végig száguldott rajtam a remegéshullám. Testem elernyedt és próbált vissza állni a légzésem;normál ütembe. Bill még mindég próbálta tartani magát,de ő is elment.
Mellém feküdt és magához húzott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése