2012. október 21., vasárnap

74.rész



Tom
-Ezt nem hiszem el! -löktem le magamról Billt. Forgolódott össze,vissza és úgy ölelgetett mint valami macit. Valamit motyogott is,talán rosszat álmodott. Egy darabig kényelmes is volt ahogy hozzám bújik,de ahogy rám feküdt azt hittem agyon nyom.  Felkeltem az ágyból és lementem. 
Tom ott ült a konyhában egy csomag ropi társaságában. 
-Helló! -ültem mellé.
Nem válaszolt csak meredt maga elé,mint aki ébren alszik.
-Tom,valami baj van? 
Némán ült és csak nézett maga elé sápadtan. Rémisztő látvány volt és hihetetlen. Mások ölni tudtak volna azért,hogy a nagy Tom Kaulitz mellett ülhessenek az éjszaka közepén,de én inkább sikítva rohantam volna el. Úgy nézett ki mint aki mindjárt lefejeli a csomag ropiját. 
-Em? -szólalt meg végül. -Érezted már úgy,hogy mindenki elhagy? Senki nincs melletted? 
-Párszor. De miért kérdezel ilyet? 
-Mert az élet egy elbaszott dolog!A problémák csak jönnek és nem oldódnak meg.Próbálok kiutat keresni,de közben mindenkit eltaszítok magamtól és ez zavar! Mindenki utál! Bill is,pedig megígérte,hogy mellettem lesz,örökké.
-Mindenre van megoldás! És Bill melletted lesz örökké! Nem fog senki elhagyni. Segíteni fog,és támogatni.
-Biztos? 
-Biztos! Tom téged mindenki imád!-átöleltem. 
-Köszi hugi ez jól esett -visszaölelt. Hugi? Még így se szólított,de tőle igazán jól esik,főleg ebben a nehéz pillanatában. 
-Semmi baj nem lesz! Mindent megoldunk. 
-Sky mérges lest rám? Nagyon ideges lesz? Itt fog hagyni? 
-Nem tudom! 
-Nem akarom elmondani neki! Annyira félek,hogy őt is elveszítem. 
-Nem fogod elveszíteni! Senkit nem fogsz elveszíteni! 
Elengedett és elment. 
KI hinné,hogy amikor részegek ők a Világ legfurább ikrei,de amúgy is nem minden napi párost alkotnak. Együtt legyőzhetetlennek tűnnek. Főleg Tom a macsó stílusával. Kezdem érteni miért pisilik össze magukat a lányok,ha meglátják. Soha nem láttam még pasit aki így tudja manipulálni a lányokat és most a csajának nem meri bevallani milyen hülyeséget csinált. Lehet közre játszik,hogy ő nem érzékeny stílus,mint Bill,hanem irányító személyiség,aki félti a jó hírét és a rá ragasztott kemény fiú stúlust. 
Ránéztem az órára. Már 7 óra környékén járt.  Ideje volt felébredni. 
*
Skyler boldogan nyújtózott ki az ágyában. Boldog volt,mert egész napot Tommal töltheti. Nem zavarta,hogy utána hónapokig nem látja. Ő olyan lány volt aki a pillanatnak él és elfogadta ami elé gördült és leküzdötte. Néha lehetetlennek tűnő falakat állított elé a sors,de ügyes lány révén megoldotta.  Igazi kis túlélő volt. A tragédiák sora ami érte őt megtanította a túlélésre.  Emmával ellentétben ő erős volt és kitartó. 

Kimászott a kényelmes, meleg ágyból és fürdőbe ment.  A tükörbe nézve nem a jól megszokott fekete haja fogadta,hanem egy vadító vörös szín. Büszkeséggel töltötte el,hogy a múlt nap festett új haja ilyen jól mutat neki. Beletúrt a hajzuhatagba,majd végigsimított a nyakán. Kacsintott a tükörbe és kiment. 
*
-Biiill! -ugrottam rá az alvó fiúra. 
-Mi van? -befúrta magát a párnák közé. 
-Kelj fel! Unatkozok. 
-Ezért felkeltettél? 
-Aha. Meg másért is. 
Felkönyökölt és figyelmesen nézett. -Na mondjad. 
-Beszélgettünk Tommal és szegény teljesen ki van borulva. 
-Chh! És én mi a faszt csináljak vele? -hanyatt dobta magát. 
-Még is csak az iker testvéred! Kötelességed lebeszélni őt a hülyeségről! 
-Kötelességem? Baszki,nem öt éves,hogy mindent a szájába kelljen rágni! És még azt se tudtam,hogy az a seggfej Dominic ezt találja ki. Sőt,ha úgy nézzük megmentettem a kapcsolatát. 
-Hova ne rohanjak! A nagy párkapcsolat mentő Bill.  -összecsaptam a kezem és kimentem. 
Lefelé a lépcsőn megszólalt a telefonom.  A kijelző Kiro számát írta ki. 
-Kit tetszik keresni? 
-Jó napot! Emma Bloom-ot keresem,hogy szétrúgjam a picsáját! -nevetett. 
-Mit vétettem én a nagy Carsten Schäfer* ellen? 
-Nem buliztál velem már mióta,szóval ma estére lefoglallak. Óriási buli lesz. Pár euró belépő és korlátlan alkohol.  Hamburg legjobb dj-i,óriási helyek. 
-Ne fokozd mert még éjfél előtt szarrá iszom magam. 
-Ott leszünk mi is mind az öten. Ha gondolod hozhatod Billt is. Hátha kiveri a hisztit. -nevetett. -Néha azon agyalok,hogy tényleg pasinak csinálták-e. 
-Ne bántsd már! -kuncogtam az orrom alatt. 
-Értettem hölgyem egy szavas se lesz a pukkancsra. 
-Na Kiro! Hagyd már szegényt! 
-Igen is főnök asszony. Akkor nyolcra legyél üzemképes. Amúgy szerintem mi is most átmegyünk Hamburgba kiveszünk egy lakosztályt és átbulizzuk a hétvégét. 
-Ez már egyéni szocproblem. 
-Tudtam,hogy ezt mondod! -csattant fel. -Este talizunk. Pápá királynő. 
-Szia! 
Kinyomtuk. 
Kinyílt a bejárati ajtó. Skyler lépett be valami vörössel a fején. 
-Hali Em! -köszönt. 
-Szia! Mi az a vörös a fejedet? -ültem a lépcsőre. 
-A hajam,te okos! -mellém ült. 
-Jaaah bocsi. De jól áll -ujjaim közé vettem pár tincses és fonogatni kezdtem. -Kiroék feljönnek Hamburgba bulizni. Van kedved jönni? 
-Persze! Jönnek az ikrek is? 
-Nem tudom. Bill alszik,Tom józanítja magát. 
-Tom mit csinált tegnap,hogy józanítón van? 
-Dominic feeling. Tényleg megkéne keresni őt is. 
-Nekem nem túlzottan hiányzik az buzis feje. Úgy megy mint valami csirke. -megrázta magát. 
-És tényleg! -tapsoltam. -Élethű Don utánzat. 

Felkeltem és kimentem,azzal a céllal,hogy előkerítem Delux-ot. Már épp ültem volna a kocsimba mikor valami nyöszörgés félét hallottam Bill kocsija felől. Odasompolyogtam mint valami titkos ügynök és kinyitottam a hátsó ajtót. Rögtön megcsapott a rohadt hányás szaga. 
-Bassza meg! -préseltem ki magamból a két szót. Megsemmisülve álltam ott nézve Tom kreálmányát. Valahogy világos lett Bill miért volt este full pipa. 
-Segítség! -hallatszott hátulról. -Kérem segítség! Én félek. Tooom! Biiill! Segítség!!
Bevágtam az ajtót és a csomagtartóhoz mentem. Felnyitottam és Dominic sápadt pofázmányával találtam magam szemben.  Megragadtam a karját és kifelé kezdtem húzni. Engedelmesen ki is mászott. 

-Don minden oké? -veregettem hátba. 
-Jah persze,tök jó...-megsemmisülve,hadonászva lépkedett. 
Lecsuktam a csomag tartót és benéztem a kocsiba. Bill még a kulcsot is ott hagyta. Az anyós ülés háta meg nem épp a legjobb állapotban volt. A színteret látva most már nem csodálom,hogy Bill pofán akarja baszni Tomot. Én se örülnék,ha a tesóm tele imádkozná a kocsimat,mikor voltam olyan szent lélek,hogy elhozzam őt seggrészegen. Billnek totál igaza volt... Mentségemre legyen,hogy nő vagyok; okoskodó természet még is hihetetlenül aranyos. És ezzel  a hihetetlenül aranyos természetemmel elvittem Bill kocsiját a tisztítóba.  Végig négy leengedett ablakkal mentem,nehogy ott ájuljak el a csúcsforgalomban. 
*
Bill frissen és kipihenten kapkodta a hosszú lábait végig a folyosón,közben Emmát szólongatta. Mikor leért a nappaliba Skylert találta csak aki egy hatalmas nyalókával szórakoztatta magát. 
-Emmát nem láttad? 
-Mióta Don bebotorkált azóta nem. -mutatott a fotelben fekvő fiúra. 
-Ezt úgy utálom! Elmegy szó nélkül én meg itt görcsöljek,hogy mikor hol van? 
-Miért nem hívod fel? 
-Nem is hülye ötlet! -épp leült volna,mikor kapcsolt,hogy Don ott fekszik a fotelben.  -Bassza meg! -rúgott hátra. Dominic a hangos káromkodásra és a fekvőhely kis elcsúszására felébredt. Hatalmas barna szemeivel felnézett a felette álló emberekre. 
-Hello... -motyogta. Érezni lehetett a hangján,hogy azt se tudja ki ő vagy hol van. Tekintete homályos volt és fáradt. Szánalomra méltó. 
Lassan felkelt és felbotorkált az emeletre. 
-Pff...csak a pia és vaginák szerepelnek a szótárában? -ült le Skyler. 
-Mellek,drogok, és szexpózok. -helyesbített Bill. 
-És kajakra! 
*
Leparkoltam a ház előtt. Utoljára körülnéztem a kocsiban. A tisztítóban jó munkát végeztek; teljesen felfrissült az egész jármű. 
Kiszálltam és azonnal berohantam. Az ajtóban azonban Billbe ütköztem. 
-Szia! Egész eddig téged kerestelek. 
Megcsókoltam és felrohantam. A lépcső tetejéről elkiáltottam magam. 
-Bulizni megyünk siess! 
200 wattos vigyorral az arcán csukta be az ajtót. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése