2012. szeptember 12., szerda

71.rész Kipattan a feszültség

Dominic tehetetlenül falta Emma ajkait,aki engedelmesen megadta magát. Érzelmek nélküli csók volt,még is mind kettőjüket a fellegekbe repítette. Megremegtek,ahogy egymás testéhez értek.
Don sorra törte az érzékeny női szíveket. Nem is tudta mi az a szerelem. A szexuális vágyat annál inkább ismerte.
Most is átjárta teste minden porcikáját. Füle zúgott a benne száguldó vértől. Ágyékába is több vér ömlött iszonyatos sebességgel. Ajkai a lány nyakára siklottak. Érezte,hogy Em gondolkozik most mi legyen,de biztos volt benne,hogy egy éjszakás menetre biztos vevő.Főleg,hogy nem a legrózsásabb a helyzete Billel.
Kezeit a puha combokra csúsztatta és gyengéden belemarkolt.
-Don fejezd be! -kelt ki a fiú öléből.
-Miért? -ő is felállt.
-Nem tehetem ezt Billel. Szeretem őt és nem ezt érdemli.
-És te megérdemelted amit veled tett? Megcsalt téged és csak úgy lenyeled? Ő is nyelje le! -végig simított Em mellkasán.
-Nem! -sarkon fordult és felrohant.
*
Becsuktam magam mögött az ajtót és neki támaszkodtam. Zavartan ziháltam és apró izzadság cseppek gyöngyöződtek az arcomon. Remegett az egész testem és a lábamban is lüktetett a fájdalom.
Elsétáltam az ágyig és leültem. Bill a hasán aludt, a cicám pedig mellette szuszogott,de nem sokáig. Amint megérezte a közelségemet rögtön kipattantak a szemei. Nyávogni kezdett amire Bill felébredt.
-Kuss legyen már macska! -rádobott egy párnát.
-Ne bántsd! -ölembe húztam a cicust.
-Menjen a macska kosárba aludni!
-De ott félni fog....
-Eddig se félt.
-De most rádobtad a párnát!
-Vid innen mert kitekerem a nyakát!
Mint a kis lány akire az apukája parancsolt rá,úgy vittem Billush-t a szoba másik felében lévő cica kosárba.
Bill meg,hogy miért morog velem egész este óta az rejtély,lehet a pia miatt ilyet utálatos dög. Pontosan,hogy több okom van megsértődni mint neki! Na jó az előbbi kiss me jelenetet leszámítva,semmi oka nem volt megharagudni -azt meg nem tudja. Még azt se találtam ki,hogy mondom el vagy mi a fasz legyen. Dominic hozta a szarkeverő formáját. Nagyon igaza van! Végül is tök jó buli egy instabil kapcsolatot még inkább széthúzni.
*
Másnap Bill a délutánját szervezgette valami tészta féleség majszolása közben. Mivel Kerli város nézésen volt és megígérte,hogy este felnéz az ikrekhez.Lefixálta a Kölnből nem rég haza érő Skylert és Tomot is. A morgós kedve elszállt és helyébe lépett a hiper aktív oldala. Egy kis békülést is tervezett. Tudta,hogy most Emma vérig van sértődve és valamilyen szinten jogosan. Ígéret szép szó,ha betartják úgy jó...,ha meg elhalasztod akkor tedd jóvá. Bill teóriájában a tedd jóvá kifejezés annyit jelentett: vidd el valami puccos helyre,vagy oda ahova szeret menni és kész... Ezért is szorongatott a kezében két koncertjegyet.
Más pasikkal ellentétben ő inkább kipuhatolja a frissen meghúzott határokat és azokon belül próbál játszani egy darabig, aztán pedig -német vérének köszönhetően- hódítja vissza az elvesztett területeket. Tisztában volt vele,hogy Emmának mennyire nagy szüksége van rá,és mennyire érzékeny lány. Bármennyire is erős próbál maradni,egy kisebb szellő is összetörheti gyönge testét. Ezt Bill piszkosul élvezte. A tudat,hogy bármikor a karjaiba zárhatja a törékeny lányt.
*
Nyuszi formájú papucsban és combom feléig érő rózsaszín köntösben pattyogtam le a konyhába. A hajam kócosan omlott a hátam közepéig.
-Szia! -köszönt.
Mosolygásnak szántam,de csak egy kisebb arcrándulás sikerült ki. Az ablakhoz sétáltam és mereven néztem a napfényben úszó tájat.
Bill mögém lépett és átkarolta a derekamat,buksiját pedig a nyakamba fúrta.
-Annyira szeretlek így ölelgetni! -puszilta meg az arcomat. Nekidőltem a mellkasának. -Haragszol cicám?
-Miért is? -lehunytam a szemem. -Emma nem idegeled magad. Higgadt maradsz!! -gondoltam magamban.
-A tegnap estéért.
-Rosszul esett,de hagyjuk.
-Nem hagyjuk! -maga felé fordított. -Kicsim ígérem többé nem lesz ilyen,soha többet nem felejtem el amit ígértem.
Védelmezően húzott magához,én pedig átöletem a derekát.
-Lehet ma,meg holnap így lesz,de mi lesz egy hónap múlva? -mélyen néztem a szemébe.
-Nem!Nem!Nem! -homlokát az enyémnek nyomta. -Tudom sokszor megígértem,de tényleg betartom! Nehéz betartanom,de ugye megérted?
-Én igyekszem.... -lassan felvándorolt a kezem és beletúrtam a hajába. -De ez nehezebb,mint ahogy elképzeltem.
Ajkaink pár centire voltak egymástól. Lábujjhegyre álltam,hogy jobban elérjem Bill ajkait. Köröm cipő nélkül eléggé alacsony voltam hozzá képest,de nagyon jó érzés volt,ahogy magához húzott és nedves ajkaink leheletnyire össze értek. Kínzóan hatott rám az az apró kis érintés. Ahogy a leheletét éreztem,teste közelségét -féltem,hogy elveszítem. Soha nem akartam őt elengedni! A karjaiban akartam meghalni. Azokban az erős védelmező karokban,hallgatva szíve minden egyes dobbanását. Megakartam csókolni,de a pillanat visszatartott. Legbelül valami azt súgta;várjak és szenvedjek tovább. Mindkettőnket átjárt a kínzó vágy,de vártunk és lehunyt szemekkel élveztük egymás testének érintését. Ében fekete haja kényelmesen férkőzött az ujjaim közé. Bill keze a derekamon pihent és óvatosan simogatott,amitől még jobban kívántam őt. Mellkasunk hevesen járt fel-le,egész testünk remegett. Ismét leheletnyire értek össze az ajkaink,de most már Bill lassan átcsúsztatta a nyelvét a számba. Viszonoztam minden apró kis mozzanatát. Görcsbe rándult a gyomrom is,a vér száguldott az ereimben. Ennyire meghittem,soha nem csókoltuk egymást...
Ajkaink elváltak,szemeink kipattantak. Levegő után kapkodva néztünk egymásra.
-Valamit el kell mondanom... -lehajtottam a fejem.
-Várj! -tette a mutató ujját a számra. -Először is elmondod,miért van fásli a lábadon!
-Elestem,de igazából nem! -szökött ki a számon. Bill érthetetlen fejet vágott. -Csak annyi,hogy Kiro -val elmentünk valami letisztult helyre és hát nem volt jó ötlet kezdőként táncolgatni.
-Rendben! -Na mit akartál mondani?
Nagy levegőt vettem. Eljött az idő...
-Tegnap este...eléggé ki voltam akadva és.... hát Dominic-kal dumáltunk és szerintem benne volt pia bőven.
-Térj a tárgyra!
-Hát megcsókolt és én viszonoztam.... De épp,hogy picit össze ért a szánk. -mutogattam.
Bill hátrébb lépett és szúrós tekintettel nézett rám.
-Nagyon haragszol? -markolgatni kezdtem a köntösöm kötőjét.
-Nem! -vetette oda szárazan,majd rám se nézve elment.
-Bill ne menj el! -kiáltottam utána. Amint halottam az ajtó erős csapódását a hideg földre rogytam. Iszonyatosan fájt visszagondolni a éjszakára és az előbb történtekre. Kész őrület,hogy pár másodperc egy egész pillanatot megváltoztathat.
Még,hogy csak a szánk ért össze... pfff ismét hazudtam! Legszívesebben az egészet vissza pörgetném,addig,hogy nem bírok aludni. Akkor nem kellett volna lemennem és végkép nem Donnak dőlni...
*
Bill a stúdió előtti parkolóban a kocsijának dőlve üveges tekintettel nézett előre. Kerlit várta,hogy beszéljenek a dalról és elvigye bemutatni Tomnak és Skylernek a lányt. Emmát meg egyáltalán látni se akarta, nem hogy bemutatni neki a kolléganőjét.
Épp rágyújtott egy száll cigire mikor megpillantotta a Cinema Bizarre-t. Kiro is észre vette őt. Szólt a többieknek,hogy várjanak és az énekhez sietett.
-Helló! -köszönt.
-Mit akarsz Kiro? -válaszolt a fiú ingerülten.
-Hé! Még csak köszöntem,nem kell rögtön felkapni a vizet.
-Bökd ki gyorsan mit akarsz! -nézett a távolba, ahol észrevette Kerli -t, befordulni a parkolóba, kocsival.
-Csak annyit,hogy hogy van Emma? Meg Romeo helyében is bocsi.
-Mi van? Mit csinált vele Romeo?
-Hát kissé brutális módon próbálta táncolni tanítani. Csak dühből szétrugdosta a lábát.Miután Em elment mondta mi van.
-Szóval ezért nem akarta elmondani!
Lendülettel indult Romeo felé. Félre lökte Shint és megmarkolta a billentyűs ingét. Ökölba szorította a kezét és a fiú arcába vágott.
-Ha még egyszer hozzá érsz Emmához én agyon ütlek te geci!
-Menj ahhoz a szent kurvához,ne engem basztass! -ököllel ütött Bill hasába. Az erőtől az énekes kissé hátra szédelgett és vért folyt ki a száján. A kocsiból épp kiszálló Kerli rögtön odarohant. Karon ragadta Bill és próbálta elrángatni. Romeo és bandája pedig vissza fordult a stúdióba.
Bill a kocsija mellett rogyott térdre. Vért köpött és folyamatosan hányt. Mikor kezdett jobban lenni a lány megkérdezte:
-Ez most miért volt? Nem hiszem,hogy a pasi ártott neked bármit is.
-Nekem nem,de Emmának igen. Senki nem kurvázhatja le őt! És még bántotta is! -lehunyta a szemét és a keréknek dőlt. -Szeretem őt! Képes lennék meghalni érte. Neki mit is számít ez? Inkább Dominic-kal smárolgat... Annyira fáj! -kapott a szívéhez.
-Figyelj Bill, én nem ismerem azt az Emmát,meg azt a Dominic-ot sem...,de nem lehet,hogy csak félre értetted?
-Nem,ő mondta el...  -rövid szünetet tartott. -De ne beszéljünk róluk! Feljössz hozzánk ugye? -csillogó szemekkel nézet a lányra. Kerli határozottan bólintott.
-Ha nem bánod a saját kocsimmal mennék. -mutatott a piros autó felé.
-Oké.-Bill fel állt a földről és beült a kocsijába.
*
Felöltözve ültem a hátsó teraszi fonott székben. Fekete csőfarmert és fehér pánt nélküli póló volt rajtam. Hajamat lófarokba fogtam össze. Lekopó félben lévő köröm lakkomat tanulmányoztam,két ujjam között cigaretta füstölgött. Billi az ölemben aludt.
-Héj! Csajszi baj van? -ült a mellettem lévő székbe Tom.
-Áhh semmi. Csak picit összekaptunk Billel.
-Min?
-Lényegtelen!
-Figyelj! -gyújtotta meg a cigijét. -Az öcsém nője vagy szóval,valamilyen szinten rám is tartozik.
-Hát az egyik az volt,hogy megint elfelejtette mit ígért,a másik meg: tegnap este Don lekapott. De épp,hogy csak össze ért a szánk! -ismételtem amit Billnek mondtam.
-Csodálom,hogy Don nem azonnal dugni akart! -halványan felnevetett.
-De Tom! Nem érted? Bill most képes lenne egy kanál vízben megfojtani.
-Ugyan már kislány! Bill pont,hogy magát akarná megfojtani egy kád vízben.
-Akkor miért ment el?
-Mert vérig van sértődve. Azt hiszi neki mindent szabad. Magában a szálkát se,de benned a gerendát is megtalálja. Ugyan akkor tudja azt is,hogy te már rég faképnél hagyhattad volna a Pinky-s ügy miatt és most nem bírja megemészteni,hogy ezért még ki sem akadhat. Azt hiszi bárkivel kavarhat,miközben magához láncol téged.
-Ezt honnan veszed?
-Az ikre vagyok bazzeg! Amúgy tudod mit szokott csinálni amikor nincs veled?
-Na?
-Dalt ír. Egy egész albumot kiadhatnánk Emma címmel. Nem találtad még meg a mappáját?
-Nem szokáson kutatni a dolgai között.
-Akkor gyere! -megmarkolta a csuklómat és felhúzott. Szabad kezemmel megfogtam az ijedt cicát,le ne essen.
Tom végig rángatott az egész lakáson. Belökte maga előtt a szoba ajtót és Bill asztali fiókjaiban kezdett kutatni. Elővett egy nagy fekete mappát és a kezembe nyomta,majd ki sétált. Nem akartam kinyitni. Ha eddig Bill nem mutatta akkor biztos nem nagyon szeretné,hogy bele nézzek.
Kicsúszott egy lap. Felvettem és saját képmásommal találtam magam szemben. Mintha csak egy fénykép alapján készült volna. Vissza csúsztattam a mappába. Nem néztem bele így vissza tettem a fiókba. Lementem megkeresni a drága cicusomat.
*
Bill körbe vezette a házban Kerlit. Épp a stúdióban voltak,mikor meglátta Emmát,hosszú léptekben sétálni.
-Felmegyünk? -kérdezte.
-Mehetünk. -mosolygott a lány.
A fiú elég közel volt hozzá és a karjuk is össze ért az ajtó előtt amitől Kerli megremegett.
-Fázol? -levette a pólóját.
-Nem... -suttogta,miközben végig nézett az énekes felsőtestén. Ő pedig folytatta a vetkőzést. Már az alsó gatyát tolta volna le,mikor észbe kapott.
-Jah bocsi... Hozzá szoktam,hogy zuhanyzás előtt levetkőzöm. -felvette a ruháit és egy szál kis boxerben sétált be a fürdőbe.
*
Benyitottam a szobába. Egy szőke kis cicababa állt ott mint fasz a lagziban. Hatalmas pírrel az arcán nézett rajtam végig.
-Megtudhatnám,ki vagy te? -grimaszoltam.
-Én...izé... Kerli! Te?
-Emma.
-Bill barátnője igaz?
-Beletrafáltál.
Az említett hímnemű sárga alsó gatyóban mászott ki a fürdőből.
-Szia! -köszönt meglepve.
-Nahát ilyen jól megy Bill? A kurváidat már felhordod?
-Nincs is kurvám!
-Aha. Azért hülye még nem vagyok.
-Nagyon nem úgy néz ki... -halványan felnevetett.
Felment bennem a pumpa. Legszívesebben kikapartam volna annak a fruskának a szemeit,de megálltam. Nem tudom,hogyan miként milyen vudus humbukkal,de megálltam. Inkább csak ajtót csapva otthagytam őket.

1 megjegyzés: